2007年12月29日星期六

小菜館

尋日個心口有 d 痛...唔知係咪做嘢緊張得滯...真係要學吓放鬆慢慢做先得
尋日里奧大人突然被急召北上...唔知幾時番...所以我索性唔煮飯...抖下先
幸好同里奧大人差唔多時間番到屋企...可以一齊去食晚飯...今次去遠屋企小小嘅地方...試下其中一間嘅小菜館...叫咗涼瓜炆排骨 + 古法蒸桂花魚 + 生炒牛肉飯...$109...估唔到 d 份量都幾大...涼瓜炆排骨比例一比一...桂花魚好新鮮...冬菇都好入味...但個豉油唔掂...無味嘅...里奧大人話碟炒飯好好食...講咗成百次....話 d 飯係一粒粒喎...唔係 一 pat pat 咁喎...即係暗示我平時炒飯係唔掂...一 pat pat 咁話囉...雖然無直接講...但讚咗成百次都知咩事啦...哼
由於 d 份量真係太大...食到我同里奧大人眼癱癱...一定要兜大圈消化一下先番屋企...突然好想食金莎...想買又唔買咁...里奧大人話想食就買囉...仲話請我食添呀...所以我真係好開心...番到屋企頸渴到爆...所以呢間小菜館都未必會再去...太多味精喇...
是日甜品 - 非食不可嘅不倫不類芒果啫喱糖...因為整咗幾日...再唔食就掉架喇...不過最後我都係食咗一粒咁多...所以基本上會係掉咗去居多
尋晚同里奧大人講晏晝心口痛...之後問里奧大人...如果我死咗咁你會點...會唔會再婚...里奧大人話佢唔會喎...聽住先啦...再問多次如果我死咗你會點...里奧大人好不屑咁話嘥哂 d 錢睇中醫...衰到佢丫...呢 d 真係真心話喇...唉


           
今朝發惡夢...咁啱鬧鐘響...所以醒咗...發夢見到成個雪柜都係片裝芝士...望下 expiry date 已經係半年前...仲要係全部芝士都係過期...一路掉一路驚...嚇到我丫...個夢好真實...因為我成日買買買...完又唔用...到過期就掉...試過一次過掉咗 8 包過期嘅出前一丁...真係心都痛埋...加上之前我掉咗 d 買咗但無食到嘅甜麵豉...紅蔥頭...火龍果....覺得自己真係好嘥嘢...所以發埋 d 咁嘅夢...ok...新年願望係戒狂買嘢...只可以用咁多買咁多
今朝起身煲熱 d 中藥...點知尋晚扭得太實個保溫壺...開極都開唔到...里奧大人今朝要見客...可以瞓耐 d...我真係無辦法開到個蓋...所以好溫柔咁叫醒里奧大人幫手開...好在開到咋...唔係都唔知點算好呀
諗住星期六可以同里奧大人輕輕鬆鬆食早餐...點知里奧大人要見客...得我孤零零一個人食早餐...我星期六多數食飽 d...因為平時十二點半食 lunch...星期六要成兩點先番到屋企食 lunch...所以今朝食咗餐旦出前一丁 + 熱朱朱力 ($18)...唉...其實我係叫熱 horlick...點知佢聽錯咗係熱朱古力...激 c


番到公司慢慢做嘢...因為有強烈嘅 holiday mood

沒有留言:

發佈留言