2007年12月1日星期六

迫於無奈的麥當勞 + 聖誕禮物

真係太多嘢做喇...所以 5 點 9 先放工...之後拿拿林搭車番學
尋晚一定要食麥當勞...因為有得換 keroro...所以就約定里奧大人大家一齊分別去食麥當勞...我食咗兒童套餐 (魚柳包 + 細粟米 + 細可樂)...$22.5...之後就去上堂 lu...真係好攰...好多嘢都入唔到腦
但番到屋企又好鬼精神...所以又係 12 點幾先瞓
                   
今朝晨早 6 點 9 起身...因為北上睇中醫...真係早過番工呀...同里奧大人 8 點第一個到中醫師度..個個見到都 o 哂咀...梗係啦...佢地開 8:30 架...但中醫師話可以早 d 到...咁梗係早 d 到啦...唔想等咁耐呀...今次又要拎 17 劑中藥...埋單要 $2230...好貴呀...依家 d 人民幣又係咁升...好慘呀
終於可以同里奧大人去丹桂軒飲....食咗雲耳魚旦 + 上海小籠包 + 鳳凰千層糕 + 脆炸靚雲吞 + 竹笙上素餃 + 兩碟崧化牛肉腸...埋單 $130...美中不足本來叫左個魚翅灌湯餃...但食落係益益地...所以要取消...大致上 d 食物都有水準...特別係碟牛肉腸...真係好食到不得了...而最緊要係可以好放心食...因為我都妹怕喺大陸食嘢...原來丹桂軒係唔比客人影食物相架...我影果陣時有個侍應話公司規定任何人都唔可以影食物架喎...唔知真定假呢 ?? 不過人家咁講...我當然即刻收相機啦...費事同佢嘈呀...我驚比人打呀!!之後同里奧大人行一陣羅湖商業城就番香港 lu   
番到香港記得 jusco 有 8 折...所以番屋企放低中藥就出發去掃貨喇
但第一站係里奧大人話先去咗 gome 睇 sony digital media player...因為我好想擁有呀...當睇完 display...里奧大人就二話不說話要部新...wawawa...太感動喇...估唔到真係會送比我...我真係好開心好開心...不過今次好抵...因為同 sales 哥哥比較熟...以比咗 discount...再扣除之前嘅積分及恆生 cash dollar...所以里奧大人只需用 $607 就買咗原價 $818 嘅 sony 比我喇
之後再途經商場...又各自買對拖鞋 + 聖誕小裝飾...用咗 $74 買咗需要買嘅嘢...所以又好開心...
但今次最大收獲估唔到係里奧大人...因為佢用咗折實價 $555 買咗好多 socks 同私人物品...里奧大人真係以為唔駛錢咁...一口氣買咗 12 對 socks...成日話我買嘢顛...自己咪又係一樣...係男同女眼中...8 折真係好吸引...再加上我有 j card...真係唔買唔得...當 cashier print out 張單果陣時....我真係笑咗出黎...因為我一生人未試過張單係咁長...真係好值得留念呀...之後再去 supermarket 買咗一包好想買好耐嘅日本年糕...又係因為有 9 折...所以只需 $36.8 就買到...太好喇




買到一袋二袋...所以要番屋企放低先可以出去食下午茶...同里奧大人去咗平靚正嘅大家樂...好肚餓...所以叫咗至愛嘅蜜汁燒雞脾配紅豆冰...里奧大人亦叫咗至愛嘅叉燒瀨配花旗參杞子蜜...再 share 食春卷 + 粟米 + 焗薯配檸茶 ...好滿足呀
之後要去百佳買豬展...排骨...湯包...買下買下又用咗 $160...但今次我好豪...因為我動用咗原本應該係我嘅私己 $69 cash dollars...唉...又有排儲喇
番到屋企里奧大人幫我 download 音樂落 mp3...而我就第一時間煲藥...再煲川貝雪梨蘋果...用 6 個鴨梨 + 3 個蘋果 + 川貝 + 南北杏 + 冰糖煲2個鐘...好清甜呀
咁都搞咗個幾鐘...再洗衫...拖地...執嘢...抹嘢...話咁快就到 7 點半...又係時候食晚餐...由於今日用咗好多錢...所以要慳 d...食車仔麵...食咗通菜 + 韭菜 + 豆腐卜 + 辣魚旦 + 河粉...里奧大人食牛腩 + 辣魚旦 + 生菜 + 米粉...加埋都係 $38 咋...等同人家一個餐嘅價錢呀...所以真係好抵...又平又好味...但超超超...無無無...益益益...囉
今日真係好開心好開心好開心

沒有留言:

發佈留言