2007年12月22日星期六

家傳滬曉

尋日晏晝即走...因為趕住同媽咪飲茶...之後去覆診
去酒樓飲茶...食咗咸肉糉 + 豬腳薑 + 羅漢齋粉包 + 排骨腸粉 + 鴛鴦燒賣 + 炒米粉...($84)....做冬當然係我請啦...食飽之後就走人 lu
唔知點解次次飲完茶都會肚屙...我估應該係 d 嘢食比較油膩...所以先會咁
唉...好樣衰呀...去到醫院等覆診期間就去洗手間...點知一出洗手間就有兩位派宣傳單張嘅亞姐向我走埋黎...笑笑問我係咪有 bb...我估佢地可能係 sell 陪月...噢...去到邊都有人覺得我有 bb...唔通我真係咁似 
今次等咗一個鐘頭就到我...又唔駛食藥...只係要驗血...因為醫生話我塊臉好青喎...梗係青啦...因為眼瞓到不得了啊...我最怕抽血...因為十次有九次都係好痛...我最記得第一次去抽血...抽完都唔知...等我以為抽血係唔痛嘅...原來唔係架...有次個新丁拮住我隻手好耐 (因為另一個護士已經拮第二個)...然後好驚咁同隔離個護士講話唔得喇...唔得喇...嚇到我丫...又唔敢望喎...幾驚係流血不止呀...原來係新丁搵唔到血管...所以另一個護士叫我拮另一隻手...cher...搵唔到就即刻睇另一隻嘛...顛架...拮咗先話搵唔到...又唔知道自己手勢唔好...搞到我好痛喎...諗起都痛呀
覆診完就番媽咪屋企 hea 咗陣...飲下湯...六點半就出發去 APM 家傳滬曉 lu...點知家姐話無訂枱好難有位...所以家姐即打比家傳滬曉...話 walk in 仲有小量位剩..如果十分鐘內到都無問題嘅...嘩...搞到我即刻開行 turbo 飛去攞位...好在都有位...但八點三要交枱...好過無啦...之後等埋家姐同里奧大人就 order 小籠包 + 饅頭宮保雞丁 + 家鄉燻魚 + 鐵板蔥爆牛肉跟薄餅 + 五香牛肉麵 + 麻辣雞絲粉皮 + 高力芒果奶黃...($380)...尋晚最正係小籠包...因為好多肉汁...好好食...其他都 ok...可能之前食過....無咩特別...里奧大人仲自備牛扒同漢堡包...好在無比人鬧咋
同自己屋企人食飯最最最開心...所以食物質素係其次...因為我次次都係講多過食...hahaha...不過 d 嘢都係油膩...因為食到一半又搞肚痛...辛苦到丫
尋晚又發顛...因為係都要陪埋里奧大人睇完電視先瞓...所以又十二點幾瞓...又唔夠瞓啦....











 

                       
今朝 very very 開心...因為同里奧大人食早餐....去赤丸食腸仔旦出前一丁 + 熱華田...里奧大人跟風同我一樣...($40)...本來想食烏冬....但個胃唔舒服...食烏冬好脹胃...所以食丁...唔係係咪太耐無食丁...所以覺得好好味




對眼好澀...又有 holiday mood...所以罷工

沒有留言:

發佈留言