2007年12月30日星期日

生炒糯米飯 + 腐乳唐生菜 + 冬蟲草花膠湯

尋日晏晝同里奧大人食粉麵...我食牛丸米...里奧大人食牛腩雲吞麵 + 熱檸蜜...$46...我碗牛丸米真係難食到爆...牛丸又無味..我唔知係咩米粉...總之就係最憎食果隻款嘅米粉...所以呢餐 lunch 食到好無心機...唯一令我開心係里奧大人可以陪我食






食完就逛百佳...買咗豬展 + 豬扒 + 雞旦 + 豆漿 + 炸紫菜 + 湯圓 + 香蕉 + 廁所香薰...9 折後 $124.6...好開心咁啱有 9 折...可以慳番十幾蚊...之後再去街市買一斤唐生菜 $7...番屋企 lu
番到屋企又有人裝修...好嘈...但里奧大人好攰要休息...照瞓可也...我就煲藥煲湯熨衫洗衫執柜...再浸冬菇同瑤柱...醃豬扒...之後睇電視...但唔咁開咁大聲...所以聽到好鬼辛苦...之後好好奇咁望吓里奧大人點解咁裝修咁嘈都瞓得着...原來係用廁紙塞住對耳黎瞓覺...唉...之後望完里奧大人先睇電視啦...唔駛自己聽得咁辛苦啦
6 點半開始預備晚餐...里奧大人好開心咁問係咪好快有得食...答案係 : 錯...因為係第一次整生炒糯米飯...所以要預多 d 時間擺陣
是日飯餐 : 生炒糯米飯 + 腐乳唐生菜 + 冬蟲草花膠湯
生炒糯米飯 (集合 3 份 recipe 黎整) - 1 條臘腸 + 1 條潤腸 + 人件細臘肉 + 4 粒細瑤柱 + 10隻細冬菇 + 10 隻蝦米仔 + 1 隻雞旦 + 1 碗上湯 + 2 個糧杯嘅白糯米...將所有臘味全部切粒再爆香....將旦切絲....之後中火炒飯 +上湯 (我無雞湯...就就將雞粉加瑤柱水)...冚蓋 3 分鐘...聞到燶味..嚇死..即刻開蓋轉細火...再重覆炒飯 + 上湯...我唔知咩叫熟透...所以一路炒一路試...覺得d 飯林 pat pat...一d 都唔似糯米...個人好 down...不過我都要繼續炒...終於炒到似糯米飯嘅口感喇...之後再加臘味...臘味嘅時候覺得唔夠....覺 "爭" 緊 d 嘢...當我拎 d 飯出廳時...都仲係覺得 d 飯好小材料...再入廚房時見到柜上面有瑤柱絲同冬菇粒...激 c...要再兜過...將所有材料加埋一齊就 very good 喇...覺得比例啱啱好...炒咗成半個鐘...真係炒到手都痛...不過好在里奧大人讚不絕口啫
腐乳唐生菜 - 係跟傻媽嘅...但我只用咗 3 磚腐乳 + 2 湯匙糖加 d 水...所以好稀...當然無傻媽咁好睇好食啦
冬蟲草花膠湯 - 覺得花膠唔夠多....所以浸多條花膠就 perfect 喇...其實冬虫同冬虫草係咪有分別嘅呢 ??點解湯包唔 show 冬蟲草嘅??但果 d 真係好似冬蟲草喎...不過算啦...三十幾蚊個湯包有當參...杞子...北芪...花生等等材料仲想點喎...所謂嘅冬蟲草...煲起黎成條手指尾咁粗就好鬼恐怖...同埋 d 湯好大陣藥材味...唔係咁啱我
總括黎講...餐晚飯都好好食...係攰 d 咁啫

沒有留言:

發佈留言