2007年12月27日星期四

打牌 (外賣篇)

尋日約咗朋友亞勝同翠兒兩公婆十二點半黎我屋企打牌...所以教定鬧鐘起身...因為要再仔細打掃同執靚間屋...原本教咗十點半鬧鐘...但里奧大人九點半就醒咗...所以出廳睇書...享受一人世界...而我就好努力咁瞓到十點半...之後梳洗就同里奧大人去太興食早餐...share 芝士煙肉脆包配即磨咖啡 + 雞扒火腿多士配檸茶 ($41)...諗住食個包餐無咁飽...點知原來好鬼漏...
食完番屋企執屋...掃地...沖涼...搞都差唔多十二點半...時間啱啱好...之後同朋友去餐廳食 lunch...我食咗紫菜四寶湯粉絲配可樂...之後就上我屋企打牌喇...
好開心可以一連兩日都有我好喜歡嘅活動...又係好似尋日咁...食完 lunch 打牌再叫下午茶...食吉列可斑沙律 + 司華力腸沙律 + 西多士 + 沙爹牛肉飽 ($76)...食完又再打...之後叫外賣...酸辣無骨鳳爪 + 串燒沙爹雞肉 + 清炒雜菜 + 鹹魚雞粒炒飯 + 泰式炒河 + 2 杯椰汁紅豆冰 + 2 杯青檸梳打 ($200)...方便快捷...
填飽肚有氣力又再打...打到十點半就完 lu...打咗十六圈...差唔多 8 個鐘...好滿足喇...今次係我同里奧做大嬴家...大家都嬴咗百幾蚊...好開心呀...
連續兩日咁打...一停落黎真係有 d 攰...所以即刻沖涼上床瞓覺喇...
                       
今朝真係太好喇...因為好小人排隊搭車...而車程又快...比平時早成廿分鐘...所以我今朝真係可以好他條食早餐...難得咁早...難得美心無人排隊...所以就去美心食吉列魚柳配腸仔 + 多士配即磨咖啡...$21...慢慢嘆...又有聖誕音樂播放...真係好正呀...我估好多人都去哂旅行...因為條街都好小人...
番到公司要重拾心情做嘢 lu...橫掂好朋友 cc 無番工...無得 msn...
晏晝食菜肉餃生菜米線 ($13)...清清地...

沒有留言:

發佈留言