2007年12月23日星期日

做冬 @ 醉福樓

尋日放工即走 lu...因為趕住番屋企食晏同攻打四方城呀
又要等廿分鐘車...真係等到人都顛...次次星期六都係咁
番到屋企附近就約埋里奧大人同姐夫...兒生女一齊去餐廳仔食經濟實惠下午茶...我食咗醒胃嘅廈門炒米 + 可樂...$18...再約埋奶奶..大姑奶齊齊上屋企打牌 lu
由於屋企係用長方型餐枱做麻雀枱...所以里奧大人同姐夫就坐長果邊 (高大型專用)...而我同姑奶就坐短果邊 (嬌小玲瓏型專用)...好在我坐里奧大人上家...唔係會比佢由頭 "諸" 到尾...今次好開心...因為食咗一舖小三元...諗住會旺 d 啦...點知都要輸 100 大元...仲要係輸比里奧大人添...講開其實里奧大人同我打牌都好慘...因為次次我出沖都會口數..到最後如果里奧大人嬴咗我就唔會比...仲要佢比番我輸果 d 比我....果里奧大人輸呢...我都係唔會比...因為輸果個係我...我嘅錢即係佢嘅錢...比黎比去好煩啊...所以呢...今次里奧大人又要比番 100 大元我喇...話時話...其實我可能有賺添呀
之後同埋其他姑奶一齊去醉福樓做冬 lu...食家常小菜...20人...埋單 $1200...抵到爛...但d食物同服務質數就真係差到不得了...所以我最憎正日做節
番到屋企真係要認真執嘢喇...因為 26 號朋友上我屋企開枱...唔想失禮人呀
差唔多十點就比自己休息...里奧大人又話想 relax 喎...所以一齊睇 "變形金剛" dvd...其實至從里奧大人讀 MBA 之後...真係好耐無試過一齊睇 dvd...真係好難得
睇到十一點幾突然好眼瞓...所以一齊唔可以睇...一齊瞓覺

沒有留言:

發佈留言