2007年12月20日星期四

3炒 (炒韓國年糕 + 炒牛油粟米 + 炒回鍋雞柳)

哈哈哈哈...真係不得不承認我係一位賢妻
尋日真係攰到甩車轆...而里奧大人又話好多嘢做要遲 d 番到屋企...所以就算我一早已經醃好咗 d 雞柳...都話出去食算喇
真係 mama 的抉擇呀...因為里奧大人遲番...即係代表我大把時間煮飯...但就要好遲食飯同洗碗...但出去食可慳番大把時間...但係又無益又嘥錢...點好呢 ??
終於都係覺得煮飯好 d...因為覺得里奧大人咁辛苦...都係唔好出去食咁多味精...算啦...唯有犧牲自己嘅休息時間啦...唔想受到良心責備呀
所以一落車就去街市買 3 條粟米 ($7.5) + 1 梳蕉 ($5)...
是日晚餐 choi 過妳...因為係 3 炒 (環保 3 炒) - 炒韓國年糕 + 炒牛油粟米 + 炒回鍋雞柳
炒韓國年糕 - 第一次煮...因為之前買咗韓國年糕同韓國辣椒醬...再唔煮就會無咗件事...所以即刻 search 點煮...年糕要解涷...用 200ml 水 + 1 湯匙辣椒醬去煮...要不停搞...如果唔係會 "痴" 埋一堆...(年糕好煙韌...但里奧大人話太辣...我食緊中藥唔食得喎...用水過哂 d 辣椒先可以食...所以咩味都無...不過都好過我一路食一路哦嘅
炒牛油粟米 - 有時間...所以續粒拻...用牛油炒...上碟前灑 d 香草...搞掂...續粒拻嘅粟米真係好有口感...正正正...真係辛苦都值得
炒回鍋雞柳 - 用埋僅餘嘅回鍋醬黎炒 (但倉存仲有 2 樽啊)...所以呢味餸係會不斷出現...本來想用京蔥 or 洋蔥...但唔想切...所以齋炒雞柳...但都好好味
洗埋碗都 9 點幾...所以即刻沖涼...但見到堆衫又唔抵得...所以熨埋先休息睇電視...真係好攰...所以 11 點半就要瞓喇
                       
今朝見到飯盒喺餐枱度...原來唔記得放入雪柜...因為平時我會將飯盒放喺餐枱當眼處...涷咗先會放入雪柜...但尋晚里奧大人要喺餐枱做嘢...所以順理成章將我飯盒推到隱閉處...搞到我睇唔到飯盒...到我唔記得放入雪柜...搞到我朝掹...非丙不可呀...雖然我都係論盡...但都係得唔多唔小係里奧大人做成嘅...哼
今朝里奧大人又要北上...所以得我一個人搭車...悶 c 啊
都係好攰...所以食吞拿魚治烘底 + 熱咖啡 ($15)...好想飲咖啡...但唔想飲咁多...所以飲半杯就算喇...如果將飲咖啡嘅態度用作我買嘢嘅態度...里奧大人肯定愛 c 我呀...哈哈哈哈...
番到公司又忙到爆炸...好在上咗電...唔係唔知點捱

晏晝帶飯...好在無壞....果唔係會再隔空丙多次里奧大人...食完就同 3b 去馬莎逛逛...買咗 handcream (waterillly) $45...好香呀

番到公司又係做做做...因為聽日晏晝覆診...唔想堆哂喺枱面...好礙眼呢

沒有留言:

發佈留言