2007年12月11日星期二

太興 @ 大埔

尋日真係好想請假番屋企休息...但諗諗下星期六又要請假...所以都係唔好喇...唯有慢...慢...慢...慢做啦
差唔多番到屋企時接到里奧大人電話...話已經差唔多到屋企...所以就約去太興食晚飯喇...同里奧大人share 食燒味八寶飯套餐 ($50)...我次次唔舒服都好想飲太興 d 例湯...因為有好多渣...同埋飲完唔多口渴
今次番到屋企係里奧大人最忙...因為要幫我煲藥...又要覆 email...又要做功課...真係忙到七彩...好慘呢
而我就 "灘" 喺梳化休息...睇下電視...10 點半瞓覺
                       
真係慘...瞓到半夜個頭痛到爆...我估係洗完頭無即刻吹頭...因為我當時都覺得個頭有小小痛...但懶...唔願走去吹頭...點知半放就痛到痴肺....唉
今朝有番 d 精神...所以又可以去嘆 kfc...食咗牛角包 + 咖啡 ($12)...杯咖啡飲咗小小就拎走喇...因為唔係咁想飲...但無理由唔要家嘛...不過番到公司都唔係咁想飲...飲咗兩啖就掉喇...真係嘥哂


晏晝食什菜炒米粉 + 粉果 ($11)...米粉 ok...因為真係有唔小什菜...個粉果就唔多掂...個皮太厚喇


沒有留言:

發佈留言