2008年2月9日星期六

2008 年...麻麻地好嘅開始

首先祝各位新年快樂 !! 新春大吉 !! 身體健康ff7.gif image by fatfatfamily

好耐無 update blog 喇...所以咩都打一餐黎練下字先...
年三十晚 - 實在太可惜喇...因為身體不適關係...無可奈何番喺屋企過年三十...幾十年都係行年宵渡過年三十...今年無行...好唔慣呀 cc6.gif image by fatfatfamily

大年初一 - 同里奧大人去媽咪屋企拜年...本來家姐同唔到我地一齊食飯...但咁啱約咗果個人要遲 d 到...所以我地可以一齊食飯...真的感謝神...食到差唔多兩點就走喇...因為要去婆婆屋企拜年...又係坐個幾鐘頭就番屋企喇...
番到屋企附近有 d 餓...所以去元氣醫醫肚...










之後同里奧大人講 : 真係好想去 jumpingym 玩...里奧大人居然首肯呀...所以拿拿聲續卡再 "唱" $200 token...第一樣嘢係玩 "擲彩虹"...我擲到有 500 票呀...開心到有 d 暈...之後就玩 "推錢機"...但手風唔順...玩咗一陣就再玩番 "擲彩虹"...今次好幸運..."唱" $200 加埋其他抽獎 (差唔多 $100)....到最後仲有 $200 token 留番下次玩....係好嘅開始...因為唔駛等里奧大人覺得 jumpingym 係燃燒金錢嘅地方...
cc8.gif image by fatfatfamily

之後去 jusco 買照燒雞亦 + 薯格...再加上自己煮味千拉麵...咁就係一個超簡單又好味嘅晚餐喇...


大年初二 - 非常可憐...半夜起身去洗手間...打咗 3 個 "乞痴"之後覺得個鼻塞...心知不妙...因為已經 feel 到會有傷風...起身又有 d 頭痛...但又要去奶奶屋企食開年飯...不過今次都好彩...有順風車坐...完飯開始有 d 唔舒服...但傳說話打牌能醫百病...所以我就同奶奶...大姑奶...姑奶老公打牌...奶奶屋企有貓...加上我又感冒...攪到我個鼻超痕...鼻水又長流...辛苦到暈...在極度辛苦嘅狀態下打牌之下都好好彩只係輸 $100...食完飯姑奶佢地話未夠喉...所以再黎...唯有頂硬上...打到十一點就走喇...又幾好噃...嬴番 $100...終於明白咩叫做唔辛苦點得世間財...
大年初三 - 瞓到一點...之後同里奧大人去食 lunch...間間都唔開...又涷又腳軟...搵食原來真係好艱難...之後去咗"好麵膳"...我食香茅豬扒湯濛...里奧大人食叉燒燻蹄飯...勁唔好食...
番到屋企里奧大人就瞓下...我呢...睇下報紙咁又到四點幾....要出去食嘢喇....想食公司三文治...所以去大家樂食 tea...我食公司三文治 + 熱央...里奧大人痴線咁又食叉燒湯瀨 + 可樂...




實在太攰...所以都唔係點周圍行...要番屋企休息下...過下過下又到八點...唔想食太飽...求其食車仔麵 + 腸粉就算 lu...

沒有留言:

發佈留言