2008年2月22日星期五

叉燒炒米粉 + 蕃茄薯仔大眼雞魚湯





唔讚自己唔得...尋日真係好攰又唔多舒服咁...但又唔想里奧大人成日食街嘢...所以點辛苦都唔比自己籍口唔煮飯...覺得自己好似好偉大咁樣呀... 
所以...尋晚用沉重嘅腳步去街市買嘢...首先買芹蒜 ($3)...之後就諗滾唔滾湯好...因為里奧大人好耐無湯水...但自己又要煲中藥...好煩...最慘係用哂兩邊爐...中藥果邊唔郁得...但煲得湯黎又要趕頭趕命炒米粉...好辛苦...最攪笑係去咗街尾果幾檔睇 d 蕃茄都好唔靚 (個心係度笑...唔通個天都唔想我咁辛苦??)...所以我已經放棄滾湯...但...番屋企係途經街頭嘅...點知見到 d 蕃茄好大好靚...咁...點可能唔買喎...買咗兩個蕃茄 + 一個薯仔 ($10)...買完又要去番街尾買條大眼雞魚 ($14)...好在行番街尾...因為原來唔記得買叉燒...買咗一條自己揀完去磅嘅叉燒...我揀最細條果 d...都要 $20...其實我想買 $10...但唔敢叫佢斬一半...好驚比人鬧買咁小呀...所以先買 $20 咋...我就真係唔係咁鍾意食叉燒...但里奧大人就勁鐘意食...咪比佢食多 d 囉...
是日晚餐 - 叉燒炒米粉 + 蕃茄薯仔魚湯 
叉燒炒米粉 - 好似好簡單...原來都幾麻煩 (我覺得)...米粉要浸...叉燒要切絲...芹蒜要切粒...分開幾十隻碟黎裝...唉...都唔明點解...我用開水浸廣東米粉...浸成半個鐘都浸唔軟...大佬...要開鑊喇...幾時先得黎軟呀...把幾火用熱水浸...浸咗十分鐘都仲唔軟...唔鬼理就拎去炒...一餅餅死唔分開咁...我左手用鑊鏟...右手用筷子係咁 "了" 散去...炒完對手攰到丫...但食嘅時候都有 d硬...激到我跳舞呀...浸咁耐炒咁耐都仲係硬...想點呀 1bfacd6e.gif image by fatfatfamily

蕃茄薯仔魚湯 - 我其實好怕滾湯...因為我係用兩至三碗水黎滾嘅...所以 d 水會好快滾...要喺等水滾期間要攪掂哂所有材料係好趕...因為一睇見水滾個蓋係度伏下伏下咁...就會好緊張...好似催我要放哂 d 材料咁...所以滾湯嘅壓力真係好大...所以依家唔會切蕃茄皮...就咁擦表面就算...薯仔求其切...總之煲完可以食得就算架喇 K6.gif image by fatfatfamily

可能太耐無一次過煮嘢又煲中藥...煮完洗埋碗個人有 d 虛脫 D7.gif image by fatfatfamily

一飲中藥就諗起之前要食 d 藥丸仔...所以就即刻拎哂 d 樽仔出黎...計下自己食咗幾耐藥...一日食 4 次...原來都食咗唔小日子...希望身體快 d 調理好啦 gg4.gif image by fatfatfamily



藥丸係細細樽同細細粒嘅



qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily   

今朝食雪菜肉絲米粉 + 熱咖啡 ($17)....碗雪菜得幾條肉仔又幾好噃...因為我唔食肉絲嘅...食完 d 感覺好唔舒服 hh4.gif image by fatfatfamily

晏晝又係帶飯...撞鬼...d 米粉好似鐵線咁...係咪咁呀...食餐飯仔都咁辛苦 gg7.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言