2008年2月23日星期六

媽咪生日前夕 @ 板長壽司

尋日無嘢做...所以成日都係睇 blog...睇到眼痛同眼濛呀... 
尋日係媽咪生日前夕...因為媽咪生日正日...我要食公司春茗...所以提早一日慶祝...媽咪呢排唔知做咩...好想食壽司...因為食中菜食到厭喎...所以媽咪就話去板長食壽司喇 cc5.gif image by fatfatfamily

好難得先等到放工...咁啱里奧大人又見完客...所以就約埋一齊去攞位喇...行行下里奧大人話好肚餓...因為晏晝 d 飯好難食...又話好想食牛脷蘇...我話唔好啦...好快食飯架喇...但佢用好哀怨嘅眼神同我講話好餓喎...唉...咁我唯有話好啦...點知佢仲要買多杯豆漿...激到我 c...咁飽...一陣實食唔落嘢啦...所以佢好精...同我兩份食...但我只係食咗 1/4...飲咗兩啖豆漿啫...唔好再預我...
同里奧大人行陣商場買 d 小禮物比媽咪先再去板長壽司...去到六點三...居然要排隊喎...到叫我張 no. 時...個 asst. supervisor 話人未齊唔入得住 (我要係四人枱)...我話之前打電話問四個人...如果兩個人係咪可以入座...你地話得架噃...你依家話唔得??佢話依家係繁忙時間喎...我咪慶囉...話你地無講話繁忙時間唔得喎...而個牌都話半數可以入座 (無寫話只限於非繁忙時間)...好在講講下有把女人聲話到咗...原來係家姐黎嘅...無幾耐媽咪又到埋...可以一齊入去囉...好在媽咪到嘅時候有位咋...如果唔係個 asst. supervisor 就 c...我實丙到佢上天花板呀 R1.gif image by fatfatfamily

今次期望唔大...因為上次食咩無咩...所以叫家姐有心理準備...但估唔到今次又樣樣齊喎...快手快腳叫咗芥辣墨魚軍艦 + 三文魚子軍艦 + 油甘魚軍艦 + 蟹肉蟹子沙律 + 日式海撒沙律 + 三文魚刺身 (六件) + 吉列蝦卷 + 加洲卷 + 鰻魚 (杯飯) + 親子 (杯飯) + 三文魚壽司 + 醋鯖魚壽司 + 蟹捧壽司 + 水牛乳雪糕...家姐係都要請...埋單 $298 咋...又飽...但家姐屋企有人黎睇樓...所以七點二就要走喇...我同媽咪..里奧大人就繼續食埋食剩 d 嘢...真係好飽...d 牛脷蘇又漏...里奧大人仲慘...飲咗杯勁甜豆漿...飲到想嘔喎...抵啦...食牛脷蘇就算啦...要買豆漿...law lee jin 呢 S7.gif image by fatfatfamily

媽咪嘅生日禮物 - 旦糕擺設 














 

qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily
今朝里奧大人要見客...難得星期六...要自己孤零零搭車...孤零零食早餐...星期六我會對自己好 d...因為有多 d  時間食早餐...去咗美心食吉列魚柳拚腸仔配多士 + 熱檸茶  ($21)...魚柳熱辣辣...正到爆呀 hh3.gif image by fatfatfamily



番到公司一開機...msn 又唔得...幾驚呀...難得星期六...又難得老細 day off....好在後尾可以 m 咋...唔係真係唔抵喇 099.gif image by fatfatfamily

今日係媽咪正日生日...而我今晚係公司春茗...所以陪媽咪食晏...去媽咪屋企附近飲茶...食咗椒鹽白飯魚 + 灼魷魚柏葉菜心 + 羅漢齋粉包 + 鴨腳扎 + 鹹肉糉 ...食到勁飽...埋單都係 $90...媽咪生日...當然係我啦 D9.gif image by fatfatfamily














飲完茶就上媽咪屋企 hea 下...同朱朱玩下...之後就約同事去食春茗喇...

沒有留言:

發佈留言