2008年2月14日星期四

特平超飽晚餐

   
尋日食完開年飯就番公司坐多陣...到三點半就可以放工...所以可以幫里奧大人將功課交比佢姐夫 look look...之後就搭車番屋企喇...呢排食藥...所以一上車就好想瞓...但又唔敢瞓...因為驚唔記得落車就 c 喇...同埋我又鼻塞...驚瞓到扯蝦就唔好啦....女仔人家瞓到咁核突
ii2.gif image by fatfatfamily

番到屋企電視又無嘢睇...左騰騰右騰騰終於待到里奧大人番黎...唔知想食咩...所以一路行一路睇有咩好食...終於搵咗間茶餐廳....食咗艇仔粥 + 鹹肉糉 + 魚滑米粉 + 菜心...埋單 $41 咋...又平又飽...仲平過我地平時食早餐呀...不過可能食咗藥口淡淡...所以覺得毫無味道可言 M1.gif image by fatfatfamily

呢排無線兩套劇集都幾好笑...如果唔係開電影都幾悶...有線嘅節目成日 repeat 又 repeat...半年前睇過嘅又番做...雖然我好鍾意睇飲食同旅遊節目...睇多次就無所謂啫...但一星期做 5 次就悶爆囉...好想快 d 到七月...因為 klinsmann 會執教拜仁...估唔到 klinsmann 會再教波...仲要係我鍾意嘅拜仁...如果 frings 同波歷克都係拜仁就正喇...簡直係我最鍾意嘅德國隊添呀 106.gif image by fatfatfamily

qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily

唔知係咪好多人都未正式開工...所以無咩人排隊搭車...車程又 very 暢順...今朝去咗麥記食魚柳包套餐...因為有 $5 coupon...
番到公司點都要上陣網先可以半程投入工作...我唔會全程投入...因為我仲要 spare 一半時間  msn 082.gif image by fatfatfamily


晏晝買咗炸菜豬扒米線番公司食...食飽好想瞓又瞓唔到

沒有留言:

發佈留言