2008年2月20日星期三

海南雞飯 + 馬拉盞通菜 + 印度千層酥餅 @ food court ( APM )







尋日真係奄悶咗成日...加埋做嘅嘢改完又改...睇見都煩...終於頂唔順沖茶飲...同食 d 酸嘅糖...咁又好似好啲啲咁!!
因為約咗保險朋友 "德文" 六點半喺 APM 傾 renew...而我放五點半...里奧大人就放六點...所以我就接里奧大人放工一齊去 APM 喇...開心到佢丫...行行下又估唔到自己有啲肚餓...突然勁想食燒賣...所以就行到老遠買串燒賣...勁好味呀...因為係小食多滋味呢!!
時間啱啱好...去到就見到 "德文"...一坐低就開始傾閒計...佢瘦咗好多...瘦咗20磅...條腰瘦咗四吋呀...佢係刻意減肥...因為知道自己有高血壓同高膽固醇...佢好有恆心...佢話一三五朝早會早一個鐘起身...做完 gym 先番工...早餐食麥皮...午餐同晚餐食半碗飯 + 烚菜 (唔落油同豉油)...我真係覺得佢好勁...可以持久呀...
比佢咁講一講...又比佢話我比之前 hehehe (同時用手拉闊塊瞼)...攪到我仲更加開要籌備決心去減肥...你知啦...話減就減咩...我又為食...口不停咁...唉...不過我都係時候減減喇...因為依家又肥...身體又唔好...一個月睇中醫睇幾千蚊...條數好襟計...倒不如我減肥做運動...身體好 d...自然病痛又小 d...最緊要係錢都用小 d 嘛 A8.gif image by fatfatfamily

唔好講笑...之前成日心口痛...好難抖氣...真係好怕突然唔係度...又好怕里奧大人突然咁失去咗個難能可得嘅又靚又好嘅老婆...咁樣..里奧大人就會好寂寞 (我估)...好唔開心 (我估)...無好餸食 (我估)...無湯水飲 (我估)...好在...尋晚知道自己份保險金足夠讓佢同我媽咪...家姐嘅生活...咁我都安樂 d aa9.gif image by fatfatfamily

同德文真係傾咗好耐...反而保險 renew 只不過傾咗半個鐘到...我地居然由六點半傾到九點半...好在之前我食咗串燒賣..先可以捱到咁耐....德文之後又約咗人...所以得我同里奧大人食晚飯...食咗 food court 入面嘅海南雞飯套餐 + 馬拉盞通菜 + 印度千層酥餅...終於比我食番個較為似樣嘅海南雞飯...好開心呀 hh3.gif image by fatfatfamily

番到屋企睇 d 藝人講肥姐嘅嘢...睇到個心好嗡呀 B2.gif image by fatfatfamily


qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily


今朝唔食火腿通粉 + 熱檸茶 ($17)...唔知點解好想食通粉...但原來番工嘅朝早食通粉係好飽嘅...so 食唔哂呀...嘥哂添...

晏晝食魚皮餃米粉...又係唔知點解好想食魚皮餃...不過好好味...但太多米粉...所以又係食唔哂...
做完小小嘢又可以抖下喇...都唔知係好定唔好 C4.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言