2008年2月13日星期三

魚香茄子煲 + 梅菜扣肉飯

   
里奧大人終於比我傳染咗感冒...要休息一天...但我就無陪佢睇醫生...因為我約咗媽咪去家姐公司附近嘅金煌庭食 lunch... 
我次次去親媽咪度就實會先同朱朱食早餐先嘅...之後就會上媽咪屋企坐一陣再出發食嘢...但自己唔舒服...又加上天氣涷...所以無同朱朱食早餐...媽咪話亞朱都涷到打 "乞痴"...唔敢帶佢出街...媽咪咁講我都好驚...因為朱朱知道我番就等如有得出街...所以當我出門口時...佢對眼突然好精靈...仲舉起一隻前腳仔...示意妳同佢出街街...嚇到我即刻唔望佢就轉身走喇!!對唔住呀朱朱...等家姐好番...下次先同妳出街街啦...
好在 book 咗位...都唔記得 d 人會食開年飯...如果唔 book...應該會無位...食咗煎腸粉 + 北京水餃 + 黑椒牛仔骨 + 蝦餃皇 + 豉汁蒸鳳爪 + 蒸銀媽卷 + 千層馬拉糕 + 雞絲粉皮 + 肉末叉子餅...埋單 $298...家姐請...講真...食物有水準...但 d 服務態度就差到不得了...話說我食緊嘢嘅時候....有個人喺度 "格硬" "惡" 開我張椅迫入黎拎嘢去後面張枱...大佬...我食緊嘢家嘛...之後我望下係咩人...原來係 d 部長級...我咪好惡咁 "啤" 住佢囉...整佢丫...居然話 : 妳坐過 d 丫嘛...整整整整佢丫...我即刻發火話 : 你係咪應該講唔該呀??咁無禮貌嘅??咩嘢態度呀??再 be li ba la 咁話佢...佢嬲爆爆無出聲行開咗...痴線架...仲有呀...就係 d 人成日將隔離枱 d 點心比我地...真係大大話話講咗成十次唔係我地...飲茶飲到咁掹都係第一次呀 gg7.gif image by fatfatfamily




















食完就同媽咪搭車走喇...而我又要再陪里奧大人開餐...去大家樂食紅腸雞亦瀨 + 熱奶茶同朱古力西多士 + 熱奶茶...之後要番屋企瞓喇...




oh...食完又瞓...瞓完又食...呢個循環令我有 d 驚 gg2.gif image by fatfatfamily

無力煮飯...所以去東江雞食飯...食咗魚香茄子煲 + 梅菜扣肉飯....今次搭枱...好衰唔衰...張枱係三個女人坐嘅...聽佢地講嘢 d 語氣...我估佢地係八婆...真係比我估仲咗...話說有個印印一手拎 bb 車...一手拎袋...但個小朋友就周圍走...之後個女主人就同印印講嘢...根本聽唔到佢講咩...但班八婆就自己喺度配音...話個女主人喺度鬧個印印...之後又話最憎呢 d 人...有個錢懶巴閉...駛死人...係咁喺度鬧鬧鬧...足足話咗成十幾分鐘...又講埋 d 粗口...我都忍唔住用 d 郫視眼光望下佢地...好在佢地話人多唔好霸住張枱要走咋...唉...食店又嘈...搭枱班人又嘈...所以食完就拿拿聲走...唔係遲早會頭痛呀!!
唉...唔知涷到幾時呢??依家瞓覺真係要掙扎一大輪先上床瞓...因為張床同張被超級涷呀!!不過...里奧大人又幾好喎...呢排臨瞓前會早 d 上床...坐喺我瞓嘅位置...等我唔駛涷冰冰...算佢啦 S7.gif image by fatfatfamily


qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily

今朝要番工喇...好辛苦呀...
我估今日都仲有好多人未番工...車程好順...又難得美心唔駛排隊...所以食咗糯米雞 + 即磨咖啡 ($20)...耐無食過好味嘅糯米雞...所以心情都變得相當唔錯...雖然有 d "眼鯨鯨"...唔知點解...人病我病...病得咁有胃口嘅...
番到公司諗住做嘢...但 system shot 咗...所以唔駛做住...咁都好...因為食咗藥好攰...好辛苦呀 R1.gif image by fatfatfamily

晏晝去美心皇宮食開年飯...最正係三點半可以放工呀 WOO.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言