2008年2月27日星期三

生日快餐 @ 和民居食屋

尋日雖然係自己生日...但媽咪入咗院...所以都無咩 mood...以前生日就好開心...年紀越大就越過得平淡...最緊要係屋企人同里奧大人陪我食餐飯仔就好滿足架喇...
唉...尋日里奧大人喺我公司附近見客...咁我好開心啦...因為見完可以一齊坐車探媽咪...點知里奧大人唔記得咗約咗我一齊探媽咪...約咗朋友嘆咖啡...攪到我無癮之餘仲有小小慶...但朋友特登約出黎就當然唔可以推啦...所以後尾都係要應約囉 B3.gif image by fatfatfamily

真係估唔到放工突然好鬼大風好鬼涷...因為晏晝 d 天氣似大回南...又熱...幾個鐘就變化咁大...真係估唔到...好在家姐放假...可以早 d 陪媽咪...所以我可以唔駛咁趕...去到醫院見到媽咪終於入病房...環境點都好過走廊啦...又有電視睇...無咁悶嘛...
媽咪好攰要抖下...所以我同家姐就係睇報紙同雜誌囉...媽味抖咗陣就一齊傾下計咁啦...之後里奧大人又黎埋...傾下計咁...7點半就走喇...因為 book 咗 APM 和民食生日飯 dd6.gif image by fatfatfamily

幾日前打比家姐...本來唔得閒同我食架...但尋日又話可以...所以我都好開心...因為始終三個人可以食多 d 嘛 ...
一埋位...里奧大人就同家姐一齊舉杯同我講生日快樂...身體健康...d 感覺好得意呀...但估唔到里奧大人咁遲先講囉...一早見到我又唔講喎...古靈精怪...已經無禮物架啦...生日快樂都唔講...真係有 d 唔開心架...我仲已經諗埋如果佢唔講我會點對佢添呀 cc8.gif image by fatfatfamily

我哋一齊合力食咗和風 pizza  + 串燒盛合 + 三文魚刺身 + 帶子刺身 + 和民沙律 + 辣辣泡菜炒飯 + 一口豆腐 + 什菌野菜炒 +  一杯 asaki 啤酒...埋單 $220 咋...因為有 $100 生日 cash coupon...同埋有 free drink for bday...食就麻麻地...但好抵囉...今次要自己請呀...因為要和民卡簽賬呀...里奧大人之前話會比番 cash 我...但尋晚家姐大聲多謝我時...佢又博大霧講幾次多謝...衰衰咁...我實會攞番錢架...唔好諗住以為我笑笑口唔出聲就唔駛比番我呀...
和風 pizza - 必叫嘅...個皮又薄又脆...好好食...


帶子刺身 - ok 咁啦...但超級細塊...同相片不符...相片大成陪架...搵笨...


三文魚刺身 - 我無食到...但家姐話唔算新鮮...又係同相片不符...搵笨...


串燒盛合 - 鰻魚 + 帶子 + 雞腎 + 雞肉 + x肉 + 雞翼 - 唔熱嘅...激 c...


和民沙律 - 必食嘅...因為里奧大人好鍾意食...


辣辣泡菜炒飯 - 好食...因為熱辣辣...但份量好小...同埋 d 泡菜小到睇唔到...


一口豆腐 - 難食...又係唔熱嘅...同埋唔係山水豆腐...硬實實...後尾原來我記錯咗我係鍾意食元祿果度 d 一口豆腐...


什菌野菜炒 - 好味..有菇有菜...最緊要係熱辣辣...


番到屋企成十點幾...真係好攰...係咁易掃下地就沖涼...坐多陣就瞓喇...

qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily 

今朝都係好攰...所以令到自己精神 d...就去美心快餐食糯米雞 + 熱啡 ($20)...超飽...好在食咗小小肉同無食隻雞膇啫...如果唔係應該係會食滯唔係食飽...
番到公司都有 d 嘢做下...都好...唔駛發 mo WOO.gif image by fatfatfamily

太開心喇...因為媽咪出院喇...我又可以鬆一啖氣...擔心一個人真係好辛苦...仲會 feel 到自己個心好實添呀...
晏晝去 bank 攪 d 嘢去百佳行下...之後就去 7-11 買咗碗仔翅 + 司華力腸 + 蒜撈麵 ($21.5)...太耐無食...所以覺得勁好味...
頭先搭 lift 見到男同事...咁梗係同人笑下打招呼咁架啦...但佢居然話我笑得好淫邪..omg...微微咀係咁易笑咋噃...都叫淫邪??我好驚架...因為驚佢以為我埋 d 咩嘢 signal 佢就唔好啦...不過真係唔明...我咁樣笑...個個都話我係笑淫淫咁...唉...笑又話淫...唔笑又話我惡...點好呀 R1.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言