2008年2月24日星期日

公司春茗


尋晚公司春茗...所以就約埋同事一齊到...有個伴好 d 嘛...費事咁早到唔知做咩嘢好...我又無約同事打牌...所以就睇人打牌喇...又同同事傾下計咁...d 時間都好容易過...傾傾下又傾到自己把幾火...因為我同 3b 出街食飯...次次都係我比錢....仲要係佢次次開口要我比先...但佢自己都有帶銀包架噃...最憎人係奉指咁...有次食粥每人十三蚊...佢居然比一個五蚊 + 七個一蚊 + 兩個五毫子...痴鬼線架...比咁多散紙人...仲唔問人地介唔介意添喎...明知 coins 咁重...妳仲要咁比人...好自私啫...又有一次又係食粥..佢又係食咗十三蚊...條友又比一個五蚊 + 四個兩蚊...我覺得佢真係自私到爆囉...不過...我最慶係有次食粉...我地食咗三十八蚊...比錢時我問佢有無錢...因我得一張廿蚊 + 零碎 coins...咪問佢有無一張廿蚊...條友不知所謂話無喎...咁我咪死刮難刮 d coins...好在有十八蚊...刮完原來剩番五毫子咋...我咪好大聲話佢無錢就出聲啦...我未必有錢比埋妳果份家嘛... "整佢個制" 丫...所以依家我都好小約佢食飯...我真係覺得佢好不知所謂囉 C6.gif image by fatfatfamily

公司出 email 話七點開席...點知成八點先開席...我仲慘到坐喺風位...吹到個頭勁辛苦...好在我條裙有帽...所以一路食飯一路帶住頂帽...勁古怪...唉...玩埋遊戲同抽埋獎...食完成十二點先番到屋企...走嘅時候又大風又落毛毛雨...涷到 c...最慘係里奧大人喺屋企等我嘛...日又要番學...實無精神啦 B2.gif image by fatfatfamily


qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily

今朝十點半起身喇...因為要番祟拜...同里奧大人食燒賣 + 腸粉 + 熱豆漿 ...飽到震...之後打的番教會...聽完道已經十二點半...要急急腳走...因為里奧大人要番學呀...求其食咗鹹魚肉餅盅頭飯 + 干蒸燒賣 + 山竹牛肉 + 熱央 ($40)...里奧大人一路食一路話好眼瞓...想唔番學...我真係開心到爆...我話因為星期六我食春茗...星期日你又要番學...無咩點見呀...但因為申請咗持續進修基金...出席率一定要有 90 %...如果唔係 claim 唔到錢...咁又好在里奧大人今次唔番都無問題...終於都無番學陪我喇...其實都唔係叫陪我...係屋企休息做功課咁啫 C0.gif image by fatfatfamily

行經 jusco...做健康食品節...買咗包麥皮...有助降低膽固醇喎...又唔係貴...對身體又好...係咪值得先... 
難得里奧大人喺度...所以去埋街市買餸...買咗蕃茄 + 薯仔 ($10) + 菜心 ($10) + 大眼雞魚 ($17)...再買埋 6 個木瓜 ($24) + 4 個蘋果 ($10)...咁就番屋企喇... 
里奧大人番到屋企即刻瞓覺呀...我就睇報紙同食下家姐喺陳意齋買果 d 零食咁囉  dd5.gif image by fatfatfamily










沒有留言:

發佈留言