2008年2月28日星期四

生日中菜







尋日媽咪出院...所以我都安樂哂...個人都放鬆咗好多...在此多謝 blog 友對媽咪嘅問候同祝福獻上感謝...
尋晚放工等車期間...聽到隔離巴士站有男人鬧交...排第一個男人話有人打尖...打尖果個人係地盤佬...企咗喺鐵欄出面...鬧鬧下另一個地盤佬話果個無打尖...話因為上唔到車...所以排番第一喎...唔係嘛...上唔到車咪排番原本自己企緊嘅位囉...點會排第一架...咁個個咁做咪即係個個都要排第一??唔駛排隊啦??不過件事最後係點就唔知喇...因為我啱啱有車...不過點睇都係個地盤佬唔啱...d 人真係不知所謂...
唉...頻樸咗兩晚...又夜瞓...有 d 攰...橫掂生開日...咪出去食飯再慶祝咁囉...於是就同里奧大人去屋企附近嘅迎喜酒家食晚飯喇 ii4.gif image by fatfatfamily

食咗乳豬 (例牌) + 西檸煎雞甫 + 海味什菜煲 ....估唔到又食得哂喎...可能我無食到飯...所以食多咗餸...食食下覺得 d 乳豬好鹹...我估係因為唔係連埋飯一齊食...不過唔食飯都好飽...樣嘢好唔抵...就係渣打信用卡有 88 折...我係有...但因為之前寄咗張新...里奧大人又確認咗...但佢又唔比張卡我...就咁話我知就算...無啦啦嗡句嘢...邊鬼個會記得丫...咁...所以我張舊係失效嘅...88 折呀...慳番廿幾蚊都好丫...真係心痛 c 我呀...
等埋單期間...追番里奧大人去和民食嘢 d 錢...睇番張單原來係 $220.8...但我簽咗 $220 呀...因為當時又暗...自己又飲咗兩啖酒...睇唔清楚...以為係 $220...依家攪到我好似呃人咁 hh4.gif image by fatfatfamily

番到屋企都搵唔到張新嘅渣打信用卡...抵啦...成日周圍放嘢...仲要屈我擺埋咗...真係克人憎到不得了...我放我實知嘅...因為同一時間寄黎另一張信用卡我放咗柜桶入面...無理由放 d 唔放 d 家嘛...我唔會幫手搵架...等佢自己攪掂啦...呢個係一個好好嘅教訓 cc8.gif image by fatfatfamily

唉...又要食番中藥喇...因為之前感冒停咗...依家飲番覺得超級苦呀ba977f09.gif image by fatfatfamily


qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily  qq3.gif image by fatfatfamily  qq3.gif image by fatfatfamily  qq3.gif image by fatfatfamily  qq3.gif image by fatfatfamily

今朝晨早要抽血...好在唔係好多人...好快抽完...所以可以食咗較為豐富嘅早餐...就係沙爹牛肉麵 + 熱央 ($16)...
番到公司有嘢做...但我唔興一坐埋位就做嘢...我會睇下 blog...msn 一陣...relax 下先可以半投入工作...如果唔係會好無精神 S7.gif image by fatfatfamily

晏晝出去買嘢食...買咗魚肉燒賣 + 炒米粉 ($11)...經過見到煎釀三寶又好想食...所以買咗無咁肥嘅豆腐青椒 ($5)...飽到想嘔呀 140.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言