2008年2月12日星期二

蒜蓉豆豉蒸排骨 + 菜心

終於...終於頂唔順睇醫生喇...因為勁鼻塞 + 喉嚨痛 + 失聲...
勁 down...但居然有胃口食嘢...同里奧大人去酒樓飲茶...食咗三色糕 + 蝦腸 + 灌湯餃 + 家鄉煎薄餅 + 上素粉果....樣嘢都超級難食到爆...以後唔會再有翻單...










食完咁油膩嘅嘢...梗係要郁下咁啦...所以行下行下又去咗 jumpingym...又玩擲彩虹...又仲咗 220 票...真係超開心...
番到屋企食藥就瞓一陣...醒咗又係食...去大家樂食咗雞亦拚脆皮腸沙律 + 熱奶茶...里奧大人食叉燒瀨 + 熱奶茶...再 share 朱古力西多士...唔知點解好好胃口...所以我唔出聲無人信我係病緊 M1.gif image by fatfatfamily








雖然唔舒服...但都想郁下...所以又煮 d 簡單嘅餸...
是日懶餐 - 蒜蓉豆豉蒸排骨 + 菜心
蒜蓉豆豉蒸掛骨 - 學 MuiMuimui 做法...用老李磨豉醬醃一晚...因為感冒...所以我要食濃味 d...再 "dir" 多 d 蒜蓉豆豉...爆香去放落排骨面...放喺飯面蒸...超簡單...
菜心 - $10 / 斤...唔知算唔算貴...因為我好似好耐無買菜...但好好彩 d 菜都好甜...後呆呆滯滯...但又唔係攰...唔知點形容 B2.gif image by fatfatfamily

我淨係好想唔好再鼻塞...因為 "鴉" 大個口抖氣好辛苦...令到我個喉嚨好乾...繼而好痛...
我病唔緊要...但唔想咁好胃口...因為食完又瞓...瞓完又食好鬼易肥...我真係唔想 B3.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言