2008年2月19日星期二

香煎芋餅 (樣衰版) + 後備鵝掌亦







自從情人節食得飽得滯之外...之後又成日出街食...早餐又食埋麥記...我覺得自己好似食滯咗咁 F5.gif image by fatfatfamily

尋日晏晝同同事 3b 食粥...我食皮旦豬潤粥 ($20)...我覺得 d 粥無咩味...同埋又驚 d 豬潤唔熟...所以食哂粥先食豬潤...好漏呀 E2.gif image by fatfatfamily

成 4 點先可以上網做嘢咋...無得上網真係好慘...悶到爆炸 gg7.gif image by fatfatfamily

一心諗住整 blog 友通少嘅芋餅...所以一早起身已經浸定冬菇...放工就即刻去買芋頭 ($10 / 個)...驚自己整得唔好食...所以買定兩隻鵝掌亦 ($18) 做後備 gg8.gif image by fatfatfamily

是日晚餐 : 香煎芋餅 (樣衰版) + 後備鵝掌亦
香煎芋餅 - 其實本應想唔整住...但通少話易到爆...易到爆喎...咪試下囉...所以步驟跟足通少...不過材料就用臘腸...無用花生...首先我用輕鬆嘅心情入廚房 ready...切粒呀...煲芋頭呀...炒香冬菇臘腸蝦米無難度...但當我做芋泥時...壓到手都軟...忍唔住同里奧大人講話通少話易到爆喎...呃人嘅...點知里奧大人笑笑口話 : [ 係呀...係易到爆...通少係話對於自己黎講係易到爆喎...人地煮開嘢食家嘛 ]...唉...原來真係太高估自己能力啊!!講番煎芋飯先...我覺得自己做芋泥嘅步驟做得唔好...太大件喇...因為我食芋泥糖水係求其一 pat...所以我都係求其一 pat 大大件就算...雖然大大件...但都有十幾件....我已經頭都暈埋....兩個人點啃呀??唉...到煎果陣時一壓又好易散...所以我都係輕輕咁按下就算...但都好易燶喎....我根足指示用中火架??通少係煎到金黃色...而我係煎到啡黑色...仲有仲有...整呢個芋餅...我足足用咗一個鐘頭零十分鐘喎...不過..雖然樣衰....但里奧大人同我都覺得食落又幾好味喎...真係要多謝通少嘅分享 hh3.gif image by fatfatfamily

鵝掌亦 -  好在買咗...因為芋餅好漏...所以一路食一路點鵝掌亦嘅白醋...無咁漏...
食食下飯同里奧大人傾計...我問里奧大人...如果想食 nuts 你會唔會買黎食架??里奧大人答 : umm...睇下有無需要買黎食...如果有益嘅就會買...如果咁咁咁...下冊數十字...我即刻話得喇...唔駛講嘢...顛架....問會唔會買黎食啫...答會定唔會咪得囉...up 咁多嘢...傾閒計啫...唔駛 professor 上身咁分析咁多嘛...
尋晚天氣無咁涷...所以同里奧大人跑步...番到屋企之後 upload 相...順便睇下通少嘅 reply...睇到話壓個餅唔好大厚...太大件呀...但一切已經太遲喇 gg5.gif image by fatfatfamily


qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily


今朝食咗芝腿菠蘿包 + 熱央 ($16)...番到公司勁唔舒服...我覺得係飲咗杯熱央作怪...攪到我想嘔想嘔咁...又有嘢做...辛苦 c
gg2.gif image by fatfatfamily


晏晝又係食芋餅...好好好好好好好好滯呀...黎緊呢幾年真係唔想再食有關芋頭嘅嘢呀gg4.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言