2008年2月25日星期一

唔中唔西嘅晚餐










由於屋企太大...所以好怕喺里奧大人熟睡嘅時候執屋...因為驚迴音太大嘈醒就唔好啦 ii2.gif image by fatfatfamily

里奧大人瞓醒咗就一齊落街買日用品...原來藥房買日用品比喺 watson's 同 mannings 差幾蚊架...有 d 仲平成10 蚊咁多呀...所以我依家都轉軚去藥房買喇...
之後去 A1 買個細法包...因為勁想整蒜蓉包...見到個咩咩酵母芝麻芝士火腿包...個樣好似好好味咁...所以買咗個黎試下...不過我覺得十一蚊好貴囉...番到屋企同里奧大人慢慢嘆...又真係好好味噃...又香芝麻味...個包又煙煙韌韌...下次我都會再買黎食呀 gg8.gif image by fatfatfamily

真係覺得星期日同埋假期嘅時間係過得特別快...同里奧大人一齊執柜桶...一執就咗個幾鐘...咁就六點幾...又即係要 reday 煮飯喇...
是日晚餐 : 煎雞翼 + 茄汁炒意粉 + 菜心 + 蒜蓉包 + 蕃茄薯仔魚湯
煎雞翼 - 用韓式醃肉醬醃...又入味...又唔駛煩...一樽攪掂哂...不過煎果陣時就會好快燶囉...唔知點解 gg5.gif image by fatfatfamily

茄汁炒意粉 - 今次 d 意粉好有咬口...在此多謝通少嘅教導...由於覺得好多嘢要整...所以求其用茄汁炒勻就算...但...點知突然間記起里奧大人要多汁...嚇到頭暈...所以我即刻用乾蔥粒同茄汁喼汁做個汁喇...攰 c...
菜心 - 灼就算喇...蠔油都唔 "點" 呀...但又好清甜喎...亞 see...就咁食菜真係好清甜架...  
蒜蓉包 - "dir" 蒜頭 "dir" 到手瓜起展 ...不過我真係勁想食蒜蓉包...加埋 d 香草同芝士粉一齊焗...very very very 正呀...所以幾辛苦都係值得嘅...
蕃茄薯仔魚湯 - 今次又唔知做咩...d 湯滾到好鬼正呀 HAHA.gif image by fatfatfamily

呢餐飯總共有五樣嘢...本來想煲飯...但見有蒜蓉包...又包又飯好飽啫...但我覺得自己好奇怪...因為估唔到自己無啦啦買菜心...西餐無理由食菜心家嘛...做咩唔買粟米呢...就咁炒...極度方便...煮完擺食物上枱都覺得自己痴咗線...整五樣嘢...係睇見都飽...
c 喇 c 喇...無啦啦打 "乞痴" 呀...所以唔理咁多...即刻食兩粒感冒 panadol...病咗兩個幾星期喇...都仲係斷斷續續咁流鼻涕同打 "乞痴"...想點呀...
無嘢做又係食...不過就食生果咁啦...今次買嘅 blueberry 酸到爆呀...里奧大人又幾好...見我仲未好番..就即刻切個木瓜比我食...強身健體喎...講開木瓜...就諗番起里奧大人又幾好...幾緊張我咁...事緣年初三...食完早餐我就想番屋企...但里奧大人係都要去百佳買嘢...我又攰...無問買咩...去到百佳...里奧大人第一時間去睇生果...我覺得好奇怪...做咩唔去街市去百佳...原來係買木瓜比我食...因為街市之前無木瓜買...所以點都要黎百佳...果刻真係超感動...因為睇得出佢真係好緊張我咁...所以依家一諗起木瓜就諗起呢件事喇  B1.gif image by fatfatfamily




 



qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily

今朝里奧大人又要見客...所以又得我一個人搭車...今朝食吞拿魚治烘底 + 熱啡 ($16)...半年內由 $13 加到 $16...好犀利啫 A002.gif image by fatfatfamily

番到公司無嘢做...呆呆咁...好在寫 blog 同 msn 過日辰啫...
晏晝帶飯...食完就睇下報紙咁...望電腦望到驚啊 082.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言