2008年6月30日星期一

變形薯仔餅





尋日同里奧大人去大家樂食 tea...因為驚落雨麻煩...唔想行咁遠呀 D9.gif image by fatfatfamily

燒鴨瀨叉燒瀨 ...d 皮好好味呀 00212.gif image by fatfatfamily





之後同里奧大人去買零食就番屋企喇 952.gif image by fatfatfamily

是日懶餐 - 薯仔餅
薯仔餅 - 唔知點解...媽咪煎嘅係一塊塊同煙煙韌韌...但我煎親都係 一 pat pat 咁嘅...離遠睇仲以為係糯米飯呀 242.gif image by fatfatfamily

一路食生果一路睇獎門人...不過麻麻地好笑...失望失望 B2.gif image by fatfatfamily

我勁鍾意食大樹菠蘿...今次買 $20 / 盒...但唔係咁甜囉 F5.gif image by fatfatfamily





里奧大人覺得大樹菠蘿有陣味...所以唔食...咁就食龍眼啦...我會拻好放入雪柜...雪涷好好味架...不過我好憎拻龍眼...因為拻到手指好痛架 B3.gif image by fatfatfamily




食開有條路...再食馬仔...齋雞粒同檸汁薑...嚇到里奧大人暈咁滯...因為佢話食完飯無幾耐可以食咁多嘢喎 D7.gif image by fatfatfamily








今朝無啦啦落狗屎...好在長期帶備縮骨遮...唔係就慘喇 aa8.gif image by fatfatfamily

尋晚食得飽得滯...所以食奶油多 + 奶茶 ($13) 126.gif image by fatfatfamily



番到菇場又忙喎...今日我會努力工作...因為我受人錢財 B178.jpg image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人去茶餐廳 lunch...食鹹魚叉燒粒炒飯 + 鴛鴦腸 (叉燒 / 牛肉) $48...我好唔鍾意食叉燒...但里奧大人就好鍾意食...所以我要成日就佢食叉燒...真係覺得自己好好呀 emoticon193.gif image by fatfatfamily





沒有留言:

發佈留言