2008年6月7日星期六

做節住家飯 @ 媽咪屋企















尋日超開心...因為番媽咪屋企食飯做節呀 934.gif image by fatfatfamily

放工即走啦...好想快 d 見到媽咪呀...番到屋企門都未開...深愛嘅朱朱已經熱烈咁歡迎我喇 qq2.gif image by fatfatfamily





因為要等埋家姐同里奧大人先開飯...又無嘢好做...所以我就飲兩大碗湯同食 d 自家糉先 hh3.gif image by fatfatfamily

當工人 "不" 湯時...媽咪話 "不" 多 d 龍眼肉同當參比我..我扮嘢問媽咪做咩 "不" 多 d 比我嘅??媽咪話知妳好鍾意食咪 "不" 多 d 囉...真係好感動呀...因為媽咪時時刻刻都會記住我鍾意食 d 咩...我一去媽咪屋企就會可以一次過食哂自己鍾意食嘅嘢...世上只有媽媽好是真的...不過爸爸都好好架...不過無懷胎十月之苦之嘛...總之爸爸媽咪都係好好啦 bb1.gif image by fatfatfamily

是日晚餐餸菜好似係 : 蒸花蟹  + 蒸石斑仔 + 蒸鮑魚 + 豆角炒豬潤  + 清炒菜心 + 自家糭 + 清保涼當參豬骨湯
食到好飽...飽到有 d 暈暈地...係真架...唔知點解次次好飽就真係有 d 頭暈嘅感覺架 _1996.gif image by fatfatfamily

九點就同埋家姐一齊走喇...仲係落雨...好煩啊 gg7.gif image by fatfatfamily


  
139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily 139.gif image by fatfatfamily

今朝里奧大人 7 點 3 出門口時同我講話依家 黑雨...但佢就照番工囉...因為好多 urgent 嘢要搞呀...而我都唔敢瞓啦...因為唔知黑雨幾時會除下嘛 hh4.gif image by fatfatfamily

咁咪睇電視囉...睇到 9 點幾就他他條條去 kfc 食早餐 .. 牛角包 + 咖啡 ($12)...之後就去百佳入貨...行行下...差唔多 9 點 50 分...同事打黎話 10 點仲係黑雨就唔駛番喇...咁即係唔駛番啦...所以就以超 relax 嘅心情環繞一周喇 tusky2082.gif image by fatfatfamily



沒有留言:

發佈留言