2008年6月3日星期二

鐵蛋撈麵









尋日放工突然好肚餓...番到屋企附近嘅 7 仔...即刻買碗撈麵番屋企慢慢嘆呀...但見到碗麵咁齋...所以加兩隻喺台灣買嘅鐵蛋...咁樣好似飽 d...但 d 鐵蛋真係好鐵下...唔用力真係咬到天光都未咬完呀...食飽又坐好似好頹咁...所以就熨衫當做運動喇
0469.gif image by fatfatfamily


里奧大人成 9 點幾先番到屋企...所以我又要陪里奧大人食晚餐...食牛腩水餃麵 + 腐乳通菜 .. 我當然只係食小小菜啦...因為我之前已經食咗撈麵嘛 248.gif image by fatfatfamily

之前飲哂汽水...里奧大人話好喇...唔好飲咁多無益嘢...我就話點都要買 d...如果有朋友黎都可以招呼下人丫嘛...里奧大人話到時先算啦...點知尋晚里奧大人問雪柜有咩嘢飲...我話無...里奧大人即刻苦笑話 : 都係要買 d 汽水看門口先得!!都話架啦...好似食薯片咁...無汽水邊度夠過癮架??叫我食完飲水我情願唔食喇 themotion051.gif image by fatfatfamily


139.gif image by fatfatfamily  139.gif image by fatfatfamily  139.gif image by fatfatfamily  139.gif image by fatfatfamily  139.gif image by fatfatfamily  139.gif image by fatfatfamily  139.gif image by fatfatfamily

今朝食糯米雞 + 咖啡 ($13)...上次見人地食係細細隻架...點解今次會係咁大嘅??食唔哂喎 thpetrified.gif image by fatfatfamily



番到菇埸吽吽吽吽吽吽吽吽 thomg.gif image by fatfatfamily

晏晝又再撈...今次係 7 仔嘅常餐 c...香蒜撈麵 + 4 粒燒賣 + 碗仔翅 + 熱古古力 ($18)...真係超級抵...個煮麵姐姐仲話常餐 c 係好勁嘅人先食得到喎...哼...妳估碗麵同碗翅好大碗咩...當堂搞到我尷尷尬尬...講真...如果飲埋杯熱古古力就真係勁喇...所以就咁拎包粉就算喇 171.gif image by fatfatfamily





每日 一 up -
人老了...突然好想睇番細個睇嘅卡通片黎回憶一下!!好似星仔走天涯...黃金戰士...千年女王...電子神童...銀河鐵路 999...忍者小靈精...淘氣小雪兒...我係小忌廉...叮噹...我愛莎莎...足球小將...IQ 博士咁...仲有好想食番筷子糖...可樂孖條...眼鏡朱古力...可樂汽水糖...印水紙香口膠呢 02113.gif image by fatfatfamily

 1729.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言