2008年6月11日星期三

元綠壽司 + 跑步機

(叉燒拉麵 (辣湯底) - 好味過味千)


(三文魚 / 鰻魚手卷 - 必食...因為買一送一)


(太卷 / 燒墨魚鬚壽司 - 必食...因為我好鍾意食)


(螺肉 / 素魚翅海蜇壽司 - 必食...因為里奧大人鍾意食)


(冷辣辣麵 - 今次好難食...d 醬汁好稀...好似個雪柜唔涷咁)


真係架..真係架..真係里奧大人話好想食啦麵叫我唔好煮飯架 185-1.gif image by fatfatfamily

其一係里奧大人喺大陸番到屋企嘅時間同我差唔多...所以叫我去做機操 fit 身型...做完差唔多佢就番到屋企...時間掌握得啱啱好 WOO.gif image by fatfatfamily

其二係里奧大人唔想我煮嘅原因係知我 d 手指濕疹..." r " 到損咗未好番...傷口好易爆烈...所以咋咋啼啼話好想食拉麵呀 bb1.gif image by fatfatfamily

又唔想去味千...所以咪又去元綠壽司 B2.gif image by fatfatfamily

首選當然係拉麵啦...之後食下其他壽司咁囉...諗住食炒椰菜...點知無呀...得炒粟米同茄子...茄子佢地整得唔好食...唔要...而粟米就唔好喇...因為我整好味好多...健康好多...靚好多 B1.gif image by fatfatfamily

食完番屋企洗衫...煲黑木耳...沖涼...飲黑木耳...睇電視...食蘋果...瞓覺 049.gif image by fatfatfamily



051415.gif image by fatfatfamily
 
051415.gif image by fatfatfamily 051415.gif image by fatfatfamily 051415.gif image by fatfatfamily 051415.gif image by fatfatfamily 051415.gif image by fatfatfamily 051415.gif image by fatfatfamily  051415.gif image by fatfatfamily



今朝又落雨...仲有成個禮拜落呀
15697.gif image by fatfatfamily


無心機...所以走去食糯米雞 + 奶茶 ($13) 02113.gif image by fatfatfamily



番到菇場...有小小嘢做咁啦 189.gif image by fatfatfamily

好在晏晝有太陽咋...因為可以同媽咪 里奧大人去美心皇宮飲茶嘛...因為媽咪煲咗花旗參豬展湯...實在太好喇...咁啱里奧大人生 "痱滋"...清下熱氣好 d 嘅...我飲茶鍾意食點心...多 d 款式...但里奧大人就會食飯食包呢 d 飽肚嘢...男同女分別啊 171.gif image by fatfatfamily

(芋角 - 勁好味...超鬆化)


(雞扎 - 好味...好有雞扎味)


(鹹魚肉片飯 - 好味...d 飯唔係 一 pat pat...不過就唔鍾意呢 d 鹹魚仔囉)


(瑤柱扒柚皮...唔識欣賞)


(奶皇流沙包 - 好好味...但唔夠流沙囉)


(媽咪愛心湯 - 花旗參當參豬展湯...飲完咩火都下哂呀)

沒有留言:

發佈留言