2008年6月6日星期五

雙丸金菇鍋 + 水餃生麵 + 粟米湯






尋日好奇怪...因為滿腦子都諗住煮 d 咩煮 d 咩咁...直到放工番到屋企都係咁諗...唔通自己真係咁鍾意煮嘢
samwoo206.gif image by fatfatfamily


但諗得多原來係無用...因為唔知里奧大人 ot 到幾點...咁即係得我一個人食晚飯先啦...一個人就易話為啦...所以去街市買 d 海膽丸同蟹子丸 $12) + 金菇 ($3.5)...再去超市買煙肉...火腿...薯片...汽水咁就番屋企喇 I8.gif image by fatfatfamily

是日懶餐 - 雙丸金菇鍋 +  水餃生麵 + 粟米湯
雙丸金菇鍋 - 好想打邊爐...所以就整雙丸鍋喇...但原來無沙爹做湯底係好唔掂架 B2.gif image by fatfatfamily

水餃生麵 - 為里奧大人而煮嘅 34.gif image by fatfatfamily

粟米湯 - S & W 嘅粟米湯...但我都係覺得 "地們" 好飲 d ii2.gif image by fatfatfamily

唉...里奧大人成 10 點先開餐...咁我咪陪佢飲粟米湯囉...真係想唔肥都難呀 037.gif image by fatfatfamily

尋晚偷偷地見到里奧大人睇我網誌...心裡暗喜...仲以為想關心下我每日做過 d 咩...哼...原來唔係...係驚我 post 佢晏晝影得不太靚仔嘅相...其實傻啦...未問過你又點會 post 出黎喎...就算係都會打格仔啦...同埋我覺得佢頭髮亂咗要打...眼圈太深要打...咀型唔靚要打...件衫太皺要打...background 唔襯要打...咩都要打 024446.gif image by fatfatfamily 

       
007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily

今朝個天好黑...又落大雨...加上瞓得唔好...好煩呀 R1.gif image by fatfatfamily

呢排成日都食濕立立嘢...突然好想食三文治...所以食芝蛋治烘底 + 咖啡 ($15)...食咗就開心 番 d 咁囉 H0.gif image by fatfatfamily



番到菇場忙於 msn...唔得閒遊 blog 165.gif image by fatfatfamily

晏晝仲係落好大雨...所以我去里奧大人公司對面食麵...費事里奧大人濕哂身嘛...不得不讚揚自己好體貼呀...其實間嘢 d 麵係好唔掂...但無辦法...所以叫 d 大路嘢囉...我食南乳豬手麵...里奧大人食炸醬麵 + 熱檸蜜 ($48)...兩樣都好唔掂呀 075-1.gif image by fatfatfamily





沒有留言:

發佈留言