2008年6月23日星期一

焗豬扒飯 + 金銀蛋莧菜 + 蘋果無花果粟米瘦肉湯 + 跑步機 + blog 友 (噹媽) 聚頭


焗豬扒飯 + 金銀蛋莧菜 + 蘋果無花果粟米瘦肉湯 + 跑步機 + blog 友 (噹媽) 聚頭










天氣太熱...番到屋企個人好似散哂咁 095-1.gif image by fatfatfamily

喺屋企 me me 摩摩已經 4 點幾...係時間 ready 煲湯喇 emotion04.gif image by fatfatfamily

是日晚餐  - 焗豬扒飯 + 金銀蛋莧菜 + 蘋果無花果粟米瘦肉湯
焗豬扒飯 - 其實唔想開焗爐架...但為咗要用埋支差小小就過期嘅芝士粉先整焗豬扒飯咋...不過整得太多...所以要留番第晚食 35-2.gif image by fatfatfamily

金銀蛋莧菜 - 又係要清過過咗期一日嘅雞湯...又要清埋好似過期嘅皮蛋...所以就整呢個菜喇  242.gif image by fatfatfamily

蘋果無花果粟米瘦肉湯 - 清清地...好好飲架 00212.gif image by fatfatfamily

食完洗完沖埋涼就同里奧大人一齊睇獎門人...笑到標眼水呀...真係好似好耐未咁笑過呀...除咗同冰姑卡姑 msn 171.gif image by fatfatfamily



6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily 6m.gif image by fatfatfamily

今朝勁熱...所以食芝腿菠蘿包 + 涷奶茶小甜...勁好味呀 I8.gif image by fatfatfamily




番到菇場無咩 mood...只係好期待食 lunch 106.gif image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人同 blog 友 噹媽 茜廊食 lunch 呀...好開心噹媽特登黎搵我食 lunch 呀...第一次見到噹媽 d 感覺好得意...因為真係估唔到係網絡世界識到朋友..睇 blog 覺得噹媽係細細粒...瘦瘦同聲沙沙嘅...但原來噹媽把聲好清好甜好高音架...同埋真人靚過相好多架...皮膚白白咁...又瘦喎...我已經特登着黑衫黑衭架喇...但企喺噹媽隔離...顯得自己成隻企鵝咁呀...
一路食一路傾...好開心呀...但噹媽食好小嘢咋...唔通唔好食??等我仲成日同里奧大人講話噹媽好食得添...第一次見...我當然要扮斯斯文文啦...用刀叉切春雞真係好煩...但又唔好意思第一次見人就用手扯開黎食 .. 唔想嚇親人嘛 hh3.gif image by fatfatfamily

仲有一樣勁窩心嘅事...就係噹媽知我星期六煲咗冬瓜水...所以朝早特登整咗支愛心酸梅湯...再買咗罐濕疹藥膏比我呀...好感動呀!!我一早都估到噹媽會比嘢我...所以星期六我都特登買小小小禮物比噹媽做見面禮呀...噹媽...辛苦哂妳喇!!下次唔駛咁客氣呀下...唔係 bad list 妳架... 
最可惜係 lunch 時間有限...希望下次見噹媽嘅時間可以耐 d 啦...女人多嘢傾嘛 -111.gif image by fatfatfamily







(噹媽愛心酸梅湯)


(噹媽愛心濕疹 cream)



沒有留言:

發佈留言