2008年6月27日星期五

住家飯 @ 媽咪屋企

















尋晚好 free...因為里奧大人要參加公司週年晚會...所以我唔駛煮飯...咁我當然會番媽咪屋企食飯啦 948.gif image by fatfatfamily

不過媽咪要睇大戲...6 :15 pm 要出門口...所以我放工打的去媽咪屋企..咁就可以見耐 d 嘛 169.gif image by fatfatfamily

番到屋企再見到深愛嘅朱朱...勁開心...仲比我抱咗 5分鐘都唔走添呀 198.gif image by fatfatfamily




家姐 7 點番到屋企...所以可以開飯喇 159.gif image by fatfatfamily

是日晚餐 : 冬菇蠔豉燜豬手 + 蒸魚 + 煎雞翼豬扒 + 煎墨魚卷 + 炒芽菜 + 炒芥菜 + 清保涼鱷魚肉湯...唔駛煮唔駛洗..真係胃口都大 d 呀..食完再食一支粟米加半個橙...真係捧住個肚走呀 005.gif image by fatfatfamily

番到屋企沖埋涼里奧大人就番喇..話肚餓喎...所以佢自己食個杯麵...而我就食麵包陪佢 30.gif image by fatfatfamily

 
007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily

今朝又落雨...不過心情無受影響噃...因為星期五嘛 0213.gif image by fatfatfamily 

早朝食奶油多 + 熱央 ($13)...杯央嘅茶味太濃...澀澀咁...好難飲啊 cat6.gif image by fatfatfamily



番到菇場好忙呀...不過我都不忙 "忙中作樂"...一路忙一路同卡姑冰姑 msn...我太集中做一樣嘢會發顛架...我唔想里奧大人白白養我啊 B1.gif image by fatfatfamily

晏晝同里奧大人食鳳爪排骨飯餐 + 蘿蔔糕 ($44)...又飯又糕...唔飽都難呀 L2.gif image by fatfatfamily






沒有留言:

發佈留言