2010年6月11日星期五

蘭香園 @ 牛頭角 ( 11-jun-2010 )




( 11-jun-2010 fri )

早餐食 炒米粉 + 燒賣   加埋適量辣椒油勁好味呀 ~
   


10 點幾媽咪打黎話出得院   當堂開心哂呀   番屋企心情好好多家嘛 ~

晏晝食芝士糙米包 食完有 d 驚呀 ~

放工幫家姐拎鞋   再去超市然後上媽咪屋企    諗住等埋里奧大人就一齊出去食   但佢話會好遲收工   我又未餓   所以買嘢食比媽咪先   費事佢行咁多啦   咁媽咪屋企電話無電   個個又打黎   我又左一袋又一袋   又熱喎   問題係我又未見到媽咪   點知乜情況啫   都話打比媽咪手提啦   又唔打   整到我都煩哂呀   雖然佢地係關心媽咪   但我都話未見到媽咪   見到打比佢地咯   佢地又唔知點解心急到咁   唉 ~

坐到 8 點就走啦   其實里奧大人仲未放工   不過費事媽咪又擔心我地夜食飯   所以走啦   諗住比個驚喜里奧大人   就係接佢放工   點知呢   佢原來開會   我周圍行咗 40 分鐘   熱到呢   有 d 暈咁呀   但我又唔想去餐廳一路坐一路等喎   因為話明接佢放工嘛   等佢開心 d  ( 我自己想 ) ~ 
同里奧大人去牛頭角食嘢   因為我實在太攰太熱喇   呢間茶餐廳都唔錯架   仲有波睇添   不過我地 10 點就食完走喇   開到電視太大聲   最慘係個喇叭喺我地後面   嘈到頭痛   反正自己屋企有得睇   同埋呢場南非對墨西哥都無乜興趣   快 d 番屋企沖涼瞓覺好過呀 ~   

沒有留言:

發佈留言