2010年6月23日星期三

脆肉瓜炒魚片 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 23-jun-2010 ) + ( 24 & 25 jun 2010 )



( 23-jun-2010 wed )
早餐又食吞拿魚烘底    喺呢間茶餐廳度食早餐   唔知點解無人叫扒類嘅呢    食下好嘛    等我睇下個賣相掂唔掂  好唔好食都好丫   喺度成日食包同粉麵真係有 d 悶 ~
晏晝又同 8 卦出去 lunch   今次試間新開張嘅餐廳 點知一致通過係唔會再翻單    d 飯超 "林" 呀   仲話炒飯添 我平時炒得都唔乾身架   不過都無佢咁 "林" 咁難食囉 ~



落雨絲濕去街市真係好煩   應該唔係我一個咁樣諗啩 ~  
是日晚餐 - 脆肉瓜炒魚片 + 芫茜皮蛋魚片湯
脆肉瓜炒魚片 - 唔知煮乜好   又唔想又洗又浸   呢個餸真係唔錯   有瓜有肉   一碟上枱   可以洗小隻碟 ~   
芫茜皮蛋魚片湯 - 呢排睇波   比平時遲瞓咗個幾鐘   對我黎講十二點先瞓係好遲囉   煲 d 下火湯   希望降下火啦 ~ 
( 24-jun-2010 thu )呢日每月一到喎   痛就唔係好痛   不過周身唔舒服囉   成日中中中   好在中到放工知醒啫   番到屋企即沖熱水涼   舒服好多呢 但無胃口食嘢   全日無食嘢呀   好在無胃痛咋   暗喜啦 ~ 

( 25-jun-2010 fri )
尋晚瞓得唔好喎   又赤赤痛   買咗杯熱菜蜜飲   平時可以飲哂成杯架   因為熱熱地好舒服   點知今次飲到一半超想反胃呀   好甜呀   唉 ~ 
今次衰喇   終於胃痛喇   不過呢   好在老闆 off   我又可以瞓足一日   又係瞓到放工啱啱醒    勁呀 ~ 
今晚有胃口喇   叫里奧大人買淨酸辣米線比我食   酸酸辣辣好開胃呢 ~  

沒有留言:

發佈留言