2010年6月21日星期一

雲吞蟹籽丸米線 + 唐生菜 ( 21-jun-2010 )



( 21-jun-2010 mon )

今朝有 d 攰   不過好在飲鴛鴦都可以提神   唔係都幾難捱到今日咯 ~


依家細老闆喺度個個都照上網 lu   精神食糧黎家嘛   唔係個個中眼瞓仲慘呢 ~ 
晏晝有 lunch box   我會幫人整埋保鮮紙   一開飯盒就知道邊個係男同事   邊個係女同事   因為女同事果 d 比較整齊   男同事果 d 好似打完風咁   好似一大堆唔同嘅食物炒埋一齊   真係睇見唔想食囉 ~

終於等到放工   好鬼攰呀一樣   所以煮米線算喇   最緊要快   唔好阻住睇波 ~

是日懶餐 - 雲吞蟹籽丸米線 + 唐生菜
雲吞蟹籽丸米線 - 雲吞買比里奧大人食架咋   我就食蟹籽丸   因為我好想打邊爐   我覺得食蟹籽丸好有打邊爐感覺呢 ~  
唐生菜 - $5 / 2 棵   又幾靚仔   浸兩浸就淥得 ~

難以置信葡萄牙大勝北韓   7 比 0 呀   不過我睇波唔係睇腳法   最緊要有靚仔   同埋係我識嘅球員   唔係睇得唔過癮呢 ~

沒有留言:

發佈留言