2010年6月20日星期日

茄汁洋蔥豬扒 + 節瓜淮山螺頭豬展湯 ( 20-jun-2010 ) + 跑步




( 20-jun-2010 sun )
今朝瞓到 9 點半醒 lu   勁想食糯米雞   所以就去大家樂喇   如果 10 點起身就唔得架喇   好多時去到都係得番魚柳   唔係自己想食果 d 囉 ~









食完番屋企抖陣又跑步   今日唔知係乜誕    又見到好多龍頭龍尾    睇見佢地成頭汗都替佢地辛苦呀 ~
同里奧大人食完 tea 就要番屋企煲湯喇   搞掂再睇碟   里奧大人一路睇碟又一路食 cake   好有食力咁噃   不過無計啦   我又唔食嘅   隔日食唔好食嘛 ~









今晚 6 點開始煮飯   6 點 45 分開飯   唔駛一個鐘我已經覺得好快架喇 ~  
是日晚餐 - 茄汁洋蔥豬扒 + 節瓜淮山螺頭豬展湯
茄汁洋蔥豬扒 - 酸酸甜甜都幾醒胃   又可以帶飯喎   幾好丫 ~  
節瓜淮山螺頭豬展湯 - 3 個大節瓜 + 12 粒淮山 + 2 個螺頭 + $15 豬展 + 3 粒蜜棗   呢個湯係睇 Blog 學番黎架   我覺得唔錯   因為有瓜有湯   唔駛特登再煮碟菜呢 ~ 
食飽就坐梳化睇下波啦   里奧大人就睇報紙   睇今屆世界盃都幾辛苦   因為比當地人用傳統樂器唔知乜乜   嘈到成日都聽唔清楚旁述講乜   睇睇下我聽到旁述講呢個球員幾廿年黎都踢得幾好   佢個樣又老老地   我又諗緊最多咪踢廿幾年   已經好勁啦   但如果踢幾廿年又覺得無乜可能喎   無耐又講多次個名 ( 我無留意   因為仲諗緊呢個問題 )   里奧大人大笑話唔係幾廿年黎   係 " 基也年尼 " 呀   嘩   聽完之後我都笑呀   發音咁鬼似嘅 ~   

沒有留言:

發佈留言