2010年6月16日星期三

端午做節 @ 姑奶屋企 ( 16-jun-2010 ) + 跑步

Pizza Box 嘅厚批 x 2 
Pizza Box 嘅薄批

KFC 上層辣雞 / 下層燒雞



KFC 辣雞粒 /薯格 / 蘑菇飯

手撕麻醬雞海蜇 ( 外賣 )焗長通粉楊洲炒飯 / 肉片炒河 ( 外賣 )

德國鹹豬手 ( 外賣 )
燜豬手 燒排骨 ( 外賣 )灼生菜炒三色椒 + 椰菜

( 16-jun-2010 wed )
呢日係端午節假期   爽啦   瞓到 10 點半先起身食早餐   一星期有三四日係咁就好喇 ~  





食完去街市買生果   我買大蕉   咁我揀嘅時候有個女人話拎落黎比我揀   佢剪比我   咁我話要 3 隻 ( 平排位置 )   佢話唔知點切叫我切   我話我都唔識切喎 ( 但我自己想食   所以慢慢切   切咗一隻出黎 )   之後有個應該係老闆娘嘅物體話幫我切   我話我要呢 3 隻   佢話無得咁   我話次次都咁啦   佢話邊個咁比我   我話鬼認得妳邊 d 人呀   之後我話唔要喇   痴線   又話比人揀   揀完又話唔得咁   佢居然仲話要我比番頭先切咗果隻蕉錢   我唔理佢走啦   里奧大人買完花問我乜事   我同佢講咁咁咁 ( 因為我好火叫佢走 )   行咗半條街仲聽到個女人把聲喺度嘈   不過我無聽到佢講乜 ~


里奧大人話我走得啱   唔係鬧交仲煩   噢   我點會大街大巷為咗隻蕉黎鬧交喎   真係丫 ~


坐陣又要跑步喇   因為 1 點 close   呢日又係好焗好熱   番到屋企沖完涼已經唔想再出街   加上要睇碟   所以索性外賣 tea 算喇 ~




諗住一路食一路睇 " 搞乜鬼終極奪命雜作 "   點知呢   成日屎尿屁   我叫里奧大人即刻 stop   食完先睇   唔係真係食唔落囉   美國文化真係唔識欣賞 ~ 
喺屋企食完 tea 無耐仲瞓咗 45 分鐘   之後超過精神呀   呢排 d 天氣真係好以攰呢   有得瞓好瞓喇 ~ 
今晚去姑奶屋企做節   我仲可以帶埋聽日 lunch box   爽呀 ~  
番到屋企又睇波啦   西班牙 VS 瑞士   呢場好睇呀   有靚仔睇   場波又刺激   但 12 點先瞓對我黎講好辛苦囉   除非唔好睇   如果唔係無理由睇上半場唔睇下半場家嘛   係咪先 ~ 

沒有留言:

發佈留言