2010年6月28日星期一

雲桂香米線專門店 @ 大埔 ( 28-jun-2010 )

重慶酸辣粉 ( 小辣 )
豬腩肉小鍋米線 ( 小辣 )
蒜泥白肉 
( 28-jun-2010 mon )

尋晚睇完波興奮得滯瞓唔着呀   德國 vs 英格蘭 4:1   真係令我非常超級振奮呢 ~

由呢日開始   我決定唔飲奶茶   同里奧大人講如果我兩個月唔飲奶茶   佢要有實際獎賞比我   佢應承就得啦   我會下定決心的   如果想飲點算好呢   但又唔可以犯規   就係叫佢飲   痴佢兩啖   佢話都得嘅   咁就皆大歡喜啦 ~
 
早餐食炒米粉 + 熱檸茶   飲檸茶感覺好似好消滯咁架   唔錯 ~
亞 Head 就好啦   放假放到 7 月中先番   我都好架   無人管   不過我好自律呢 ~


差唔多 lunch 嘅時候又倒水咁   好在今朝帶定福麵   反正無乜胃口   求其算喇   最緊要方便 ~

終於放工喇   要同家姐去超市睇嘢   所以順便去超市買餸   行下行下   行到無 mood 煮喎   所以番屋企等里奧大人放工再去街食算 lu ~


番到屋企無乜細藝   咁就熨衫啦   熨完時間啱啱好   同里奧大人去食酸辣米線喇 ~


今晚睇荷蘭 VS 斯洛伐克   悶到呢   未完場要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言