2010年6月30日星期三

星悅鮮廚 @ 官塘 ( 30-jun-2010 )

菠蘿生炒骨蜆芥鯪魚球豉椒味菜炒鵝腸南乳花生豬腳

( 30-jun-2010 wed  0.5 A/L )
諗起聽日放假心情都特別興奮呀   早餐食乜都覺得好味咁架 ~


番到菇場就預備心情等晏晝 OFF 陪媽咪覆診 lu ~


媽咪 1 點 45 分要到醫院覆診   所以我放工要飛奔去媽咪屋企附近食 lunch   再同媽咪去醫院覆診喇 ~


咖哩雞扒飯
- 塊雞扒係炸過  好好味呀


感恩 1 點 50 分可以入去睇醫生   傷口又埋得唔錯   今次睇埋大脾傷口   之前果位醫生話千其唔可以搞呢個傷口   如果唔係會生肉牙   所以復康姑娘都唔敢搞呢個傷口   但成 3 星期咁耐   d 紗有痴住哂 d 肉喎   我見到有血添呀   嚇到我腳軟   之後醫生建議喺傷口痴塊 " 龍蝦皮 "   係用 d 蝦殼蟹殼提煉嘅   只係舖喺傷口面   傷口埋哂呢   塊 " 龍蝦皮 " 自然會脫落   同埋如果下下洗傷口會好痛   最大好處就係唔駛任何麻醉藥   只係要上病房做嘅   咁當然好啦    反正媽咪屋企有嘢維修   根本唔番得屋企抖   同埋個傷口真係好痛   喺醫院休息半日好過呢 ~


陪完媽咪上病房我就自己出九龍城行陣   熱到呢   好在有嘢買到咋   仲可以同埋家姐媽咪分享   我就最開心呢   差唔多 5 點媽咪打黎話可以院   好感恩呀   因為我差唔多到醫院嘛   同埋媽咪話整完個傷口無咁痛   唔駛包紮咁大塊紗布舒服好多咁呢   今次真係好感恩   個醫生非常非常之好   又細心   如果個個醫生咁嘅態度對病人就好啦   唔駛食藥都好番呀   最憎 d 醫生成日下下嚇人 想唔驚到病都幾難喇 ~


呢日里奧大人又上咗大陸   所以得我同媽咪   家姐同姐夫一齊食飯   食完再上媽咪屋企坐陣就走 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言