2010年6月27日星期日

炒飯 + 粟米蛋花湯 ( 27-jun-2010 )





( 27-jun-2010 sun )
今朝瞓到 11 點半呀   里奧大人仲入黎揭開我張被   以為我乜事瞓咁耐喎   如果唔係佢入黎    我都仲可以瞓呀    因為我唔知原來已經咁晏 ~
唔知點解   假期要同里奧大人食早餐先覺得係假期嘅感覺   一個星期一日咋   所以我好期待架   所以叫佢快 d 去餐廳攞位   感恩我地係 last two ~





食完番屋企又 hea 喇   個人真係好鬼攰   攰到真係有錢都唔願執果隻喎 ~
  
落好大雨呀   唔想出街   叫外賣 tea 啦   如果好人好者叫 tea 好似好懶咁   但今次唔多舒服叫 tea 又覺得好應份咁架喎   飯來張將口正呀   哈哈 ~



夜晚有番 d 精神   所以煮飯啦   將尋晚食剩果 d 餸同白飯炒埋一堆   唔錯架 ~ 
是日懶餐 - 炒飯 + 粟米蛋花湯
炒飯 - 將 d 椒鹽豬扒切粒再加白飯去炒   加 d 乾蔥碎   話咁快就有一碟好好味嘅炒飯呢 ~ 
粟米蛋花湯 - 菜都懶買呀   所以整粟米湯算喇 ~ 
我煮完就話 : " 好喇   食久違了嘅住家飯喇 "   點知里奧大人係度大笑喎   話呢 d 叫住家飯 ?!?!   係得我先嗡得出口喎   oh   我覺得喺開火煮嘢就叫住家飯架喇   同埋我真係煲咗罐頭粟米湯喎   唔係外賣架喎   真係丫 ~

沒有留言:

發佈留言