2010年6月9日星期三

京都高級宴會廳 @ 大埔 ( 9-jun-2010 )

- 送架
生蠔
- 今次都幾大隻   食到最後先醒起最想食係生蠔   不過太飽無再叫 lu

黑椒牛肉丸
- 呢個麻麻地

手打蝦膠
- 好滑   好味呀   今次好大碟   遠睇好似雪糕咁呀 

四寶丸
- 無特別

肥牛肉
- 個樣超衰

豬潤
- 好想食   但淥完之後無食   覺得好恐怖

鯇魚腩骨
- 好味過鯇魚片   因為無咁多細骨

牛柏葉
- 我鍾意食架   爽爽地正呀

娃娃菜 / 金菇 / 公仔麵
- 打邊爐一定要有金菇   煮哂 d 湯超好味呀

油麥菜 /生菜
- 一定要有菜啦   又係索哂 d 湯好正呀

竹蔗水
- 有生以黎飲到最甜嘅竹蔗水   可能又唔凍   所以仲更加甜   最後忍唔住飲咗半罐汽水

送片皮鴨 1 片   但就要排隊   每人只可以拎 1 份   我叫里奧大人出去拎   佢幾唔想呀   話叫佢做埋呢 d 嘢喎   哎 yo   就係明知核突先叫你攞   唔係咁唔知嘛

片皮鴨
- 但無薄餅喎   不過就咁食都好味喎   可能肚餓啦


( 9-jun-2010 wed )
呢朝勁想食出前一丁   所謂嘅出前一丁   其實只係比包出前一丁味粉   我覺得口感唔似丁囉   雖然我喺屋企食開唔係日本丁   但都覺得同屋企食開嘅唔同   下次都係唔加 $2 食丁喇 ~


番到菇場無搞作喎   所以成日諗媽咪做咗手術未   點知媽咪 11 點幾打黎話又比人插隊   又要再等   聽完無哂心機   個人有 d 掹好想喊   里奧大人又上咗大陸喎   費事打比佢啦   好在比自己冷靜一下就無事   唔係點喎 ~

晏晝買三餸飯   2 菜 1 肉真係唔錯   最緊要 d 飯唔好 "林"   我依家咁有牙力   軟飯呢 d 留番我老咗先食啦 ~


今晚又打的探媽咪   無啦啦塞車喎   幾驚呀   見到個咪錶係咁跳   我心跳都加速埋呀 ~ 

入到病房見到媽咪又係好攰咁   心諗又未做啦   再行近望到 d 儀器唔同咗   即問媽咪做咗手術未   原來 1 點 30 分開始做啦   感謝神   手術都好順利   之後姑娘話媽咪試飲一啖水   如果無作嘔就可以食嘢   感恩媽咪無嘢   仲想食提子添 ~ 
之後家姐同姐夫又黎埋   見到媽咪做完手術就開心啦   唔駛日日心掛掛嘛 ~

媽咪好攰   所以比佢休息   我地 7 點半走 lu ~
 
今晚非常之開心   所以同里奧大人打邊爐   因為我好想食呀   8 點半又平 d   所以更加要去啦   不過唔知點解要叫高級宴會廳囉   又唔見得豪華喎   酒樓就酒樓啦 ~ 

沒有留言:

發佈留言