2010年6月17日星期四

酸梅麵豉蒸排骨 + 蒜泥油麥菜 + 粟米蛋花湯 ( 17-jun-2010 )




( 17-jun-2010 thu )
假期後第一日番工最攰   即使之前瞓夠都係咁話呀 ~
攰到無乜胃口   食件奶油多算喇   無咁膩呢 ~


番到菇場忙忙地   做下嘢精神 d 嘅 ~
 
晏晝有 lunch box   唔駛落街買嘢最好   出面太焗喇 ~

里奧大人今日上咗大陸   所以有多 d 時間預備晚飯   我就可以買完餸去睇中醫   等佢番黎嘅時候幫我拎埋藥   我就唔駛特登再去落藥呢 ~
 



是日懶餐 - 酸梅麵豉蒸排骨 + 蒜泥油麥菜 + 粟米蛋花湯
酸梅麵豉蒸排骨 - 其實因為想食個汁先整呢個排骨   加埋指天椒就最正添呀 ~
蒜泥油麥菜 - 呢個又好味又方便   懶人首選呢 ~
粟米蛋花湯 - 好耐無飲粟米湯   覺得好甜好好味呀 ~ 
今晚 7 點半阿根廷 VS 南韓   所以一路食飯一路睇波   刺激到呢   出哂汗呀   我捧阿根廷架   因為有 Messi 仔   同埋佢地好有團隊精神   咁先係嘛   最怕 d 人獨食   表現自己 ~

呢晚里奧大人又買咗砵仔糕比我食   我拎嘅時候以為得一個   幾咁感動呀 ( 以為特登買比我嘛 )   點知一開見到係 4 支簽   車   原來佢自己食咗個   仲好意思話特登買比我食   真係丫 ~


嘩   呢幾晚睇波睇到 12 點先瞓   對我黎講係超級夜架   捱咗幾晚頂唔順喇   所以呢晚 10 點半已經要瞓 lu ~
 

沒有留言:

發佈留言