2010年6月29日星期二

芝士焗肉醬意粉 + 蕃茄薯仔排骨湯 ( 29-jun-2010 )





( 29-jun-2010 tue )
今朝遲咗出門口 + 小小塞車喎   真係邪呀   唔遲唔塞咁嘅   好在今日天氣好好   終於有陽光   唔係落雨仲塞得犀利呀 ~
我好鍾意食粉果架   不過唔鍾意有豬肉碎   如果就咁係菜甫 + 沙葛就好啦   加埋豉油辣椒油一齊食   umm   超滿足呀 ~
 


喺菇場無嘢做就諗下嘢咁啦   諗下唔駛做嘢又幾好   可以幾時起身就起身   但係覺得唔做嘢又好似無細藝喎   朋友又番工   我又唔會喺屋企上網嘅   最多陪里奧大人或者屋企人 lunch   成日一個人行街又唔想喎   諗諗下都係番工好   可以賺錢   可以消磨時間   又識到 d Blogger   真係唔錯喎   最感恩係我上司非常非常非常之好人囉   我以前公司無咁架   所以同朋友講起都覺得自己好幸運好感恩遇到個好上司   所以我要努力工作呀 ~
 
噢   發完夢要回歸現實諗下晏晝食乜 lu   勁想食南瓜   所以食兩餸飯   就係南瓜 + 炒青瓜   味道唔錯喎   如果配埋糙米就更健康   不過果度得白飯供應呢 ~


成個星期無煮飯啦   係時候要煮喇   煮飯對我黎講唔係一個責任   只係想自己同里奧大人有餐健康 d 嘅晚餐   餐餐出街食嘢實在太無益喇 ~
是日晚餐 - 芝士焗肉醬意粉 + 蕃茄薯仔排骨湯
芝士焗肉醬意粉 - 材料 $5 瘦肉 + 1 個大紫洋蔥 + 1 個小蕃茄 + 芝士碎 + 調味料   嘩   今次里奧大人話好味喎   仲話下次要多 d 芝士仲好味   點解咁架   之前又話太多好漏   依家又嫌唔夠   不過唔理啦   最緊要佢覺得好食   其實我覺得係今次整得比平時細咗一半   佢覺得唔駛夾硬食哂   所以咪好食囉   因為佢次次一見我整一大盤佢就驚定先   驚要食哂嘛   哈哈 ~ 

   蕃茄薯仔排骨湯 - 材料 3 個大蕃茄 + 1 個中薯仔 + $10 排骨   今次時間關係   所以煲咗半個鐘   但都好好味呀 ~

沒有留言:

發佈留言