2010年10月1日星期五

長洲 + 南記粉麵 @ 銅鑼灣 ( 1-oct-2010 )


春卷豬腩肉小鍋米線  ( 小辣 )




菜心

 



( 1-oct-2010 fri )
今日國慶放假一天   天氣仲非常非常之好   所以同里奧大人食完早餐就出發去長洲 lu ~


吉列魚柳炒蛋配厚多士
 




牛扒炒蛋配蘿蔔糕




我真係好鍾意喺市區嘅感覺   因為覺得去邊度都有車咁   時間真係慳唔小架 ~ 
好感恩   去到碼頭仲有 8 分鐘就開船   咁唔駛待咁耐嘛   但快速船都好貴   要 $3x   但半個鐘就去到   不過其實應該咁講   見有咩船就坐咩船   好過喺碼頭等咁囉 ~ 
話咁快入到長洲   比我想像中小人   可能連放 3 日 個個去旅行都未定呀 ~






第一件事去醫肚   今次去另一間食海鮮   但唔好味囉   已經無期望架喇   但無理由次次都去同一間家嘛   係咪先 ~


椒鹽魷魚 - 新鮮熱辣   個粉又唔厚   點埋喼汁一齊食真係好好味呀






蒜蓉粉絲蒸扇貝 - 好細隻囉   同埋 d 粉絲好似最後先放咁   賣相唔多好





豉椒炒蜆 - 個汁絕對失望呢   好鬼鹹呀   之得叫佢加 d 指天椒一齊炒啦





豉椒炒蟶子 - 同一個汁黎   都係好鹹   d 蟶子口感好似土魷咁呀   唔係爽嘅   不過其實我唔知蟶子口感係點囉 






食完行下影相又再食   之後食完又去沙灘影相   見到 d 人玩水   我都好想玩埋一份呀   因為實在太熱喇 ~
雞屎滕  - 煙煙韌韌最啱我呀




芝麻糕 - 好香芝麻味   食一件都夠飽   里奧大人仲買咗兩件番屋企食   不過係留番第晚食呢 ~  



3 隻出世無耐嘅貓仔   見無人   所以我手快快咁影   點知無啦啦行緊嘅人又黎影   最恐怖係個檔主出埋黎呀   我幾驚比人鬧呀   原來佢出黎同我傾計   嚇得我丫 ~




好似笑緊嘅狗仔   我鍾意呀   陌生人摸佢都無反應咁架   不過我唔敢摸呀   一陣無啦啦吠就嚇瓜我啦 ~





我地臨出門口嘅時候   里奧大人問我有無帶多件衫   驚一陣凍   因為我帶細袋唔想拎   所以呃佢話有   佢當然唔信啦   之後佢原本帶細袋   都揹番個背囊   睇見佢都辛苦   因為真係好鬼熱嘛   佢又幾鬼好嘅   唔激我嘅時候 ~




實在太熱喇   所以去食雪花冰   $22 杯咋   我仲同里奧大人講 $22 咁平都未必好味   不過太熱   真係要嘆下冷氣食啖冰嘅必要囉   估唔到個冰超有驚喜   d 味道好濃   唔知下次食仲係咪咁平而又 keep 到呢個水準呢 ~
石榴味雪花冰配士多啤梨醬 - 超好味   好香石榴味呀  








藍莓味雪花冰配士多啤梨醬 - 一樣係好有藍莓味呀 




長洲出名嘅食店真係好多人排隊   我地行咗陣見好多人買魚蛋   又買黎試下   之後再食埋芒果腸粉就走喇 ~ 
咖哩魚蛋 ( $10 ) - 都幾貴   不過又幾好味嘅  





芒果鴛鴦腸粉 ( $18 ) - 特登去食架   點知呢   極度超級嚴重失望呀   d 芒果酸到呢   又無哂芒果糯米糍喎   不過里奧大人話無都無所謂   因為 d 芒果實在太酸好難頂呀





我地 miss 咗班船   但聽到有加班船   所以即搭喇   不過係普通船同無冷氣 ( $16.8 )   但上船又唔熱喎   d 海風吹埋黎好舒服添呀 ~


 





橫掂出開黎   所以去埋南記春卷小鍋米線   里奧大人真係好鍾意南記   次次食都好開心   食完再行下 Sogo 就番屋企 lu   今日真係好 relax 好開心呀 ~


沒有留言:

發佈留言