2010年10月31日星期日

仿膳飯莊 @ 九龍灣 ( 31-oct-2010 ) + 紅豆沙









( 31-oct-2010 sun )

今朝約咗里奧大人朋友一齊番教會   所以都要早 d 起身食早餐   費事遲到嘛 ~ 

崇拜完畢都 12 點幾   我地唔餓   朋友又唔餓   最後都係各自歸家   不過我睇埋中醫先番屋企   今次試下同仁堂   等咗半個鐘先有得睇   結論又係血氣唔夠   真係要做多 d 運動先 ~

睇完都兩點喇   順便食埋 tea 先番屋企   星期日真係無乜電視好睇   所以我又熨衫   之後再煲埋紅豆沙   記得之前第一次煲到燶哂   今次我好有心機煲   因為我無瓦匙更   成日出出入入廚房都好攰   但   皇天不負有心豬   終於比我煲到我認為好好味   但比較甜咗 d 嘅紅豆沙   果下真係感動到想叫阿娘呀喂 ~











煲完都差唔多要出發食飯喇   今次係同埋姑奶 & 2 個兒甥女一齊食呢   之後里奧大人就話買衫比佢地   買完就番屋企 lu ~ 
番到屋企就食紅豆沙   里奧大人都話好味   不過甜咗 d   我話天氣乾燥   甜小小對皮膚係好 d 架   我無呃佢   真係咁架喎 ~

沒有留言:

發佈留言