2010年10月9日星期六

叉燒炒麵 + 節瓜魚湯 ( 9-oct-2010 )




( 9-oct-2010 sat )
今朝去麥記食早餐   我覺得好 relax 咁呀 ~




番到菇場喇喎   咪又上網等放工囉   有嘢都唔想做咁架 ~
今日要去針灸   里奧大人就陪我去   一齊食完嘢   諗住仲有好多時間 hea 下   感恩感恩   食完嘢收到診所打黎問我早 d 黎得唔得   咁梗係得啦   最好不過添呀   因為唔想周圍行囉 ~
四寶丸米線 ( 墨魚丸 / 魚蛋 / 魚皮餃 / 魚腐 ) - d 魚蛋有細骨嘅   個湯底又無味喎 
招牌四寶飯 ( 叉燒 / 燒肉 / 切雞 / 紅腸 / 鹹蛋 ) - 五樣嘢噃   咩唔係五寶咩   不過都唔好食嘅   我整叉燒真係好味過佢架   d 燒肉皮又 "林" 嘅   唉


針完去永安行陣就坐車番屋企喇 ~ 
是日晚餐 - 叉燒炒麵 + 節瓜魚湯
叉燒炒麵 - 好攰呀   無咩胃口   咁煮 d 里奧大人鍾意食嘅嘢啦 ~ 
節瓜魚湯 - 今次用大眼雞   煲到超正呀   d 湯係白色架   里奧大人仲問點煲   我都唔知點解咁白   因為我次次都同一樣煲法呢 ~  
食完抖一個鐘就一齊去做運動喇   做跑步機好好架   因為成日都會 ur 番好多胃氣出黎   人都輕 d 咁架   哈 ~   

沒有留言:

發佈留言