2010年10月12日星期二

栗子芋絲燜雞翼 + 粟米粒炒燕麥飯 + 紫蕃薯湯丸 ( 12-oct-2010 )







( 12-oct-2010 tue )
今朝食健康早餐   一路睇報紙一路慢慢食   里奧大人都話我好嘆咁   Hey   之後沖涼換衫好似打仗你唔知啫 ~

呢兩日都好攰咁   真係 me 埋眼可以瞓到呀 ~
 
終於到 lunch   我拎哂尋晚 d 尖椒   點知辣到呢   不過就好鬼正囉 ~
3 點幾勁想瞓呀   即去沖杯咖啡   點知飲完咖啡仲眼瞓   唔通自己沖得唔夠濃   之得唔飲啦   唔提神嘅 ~
放工即走喇   去凍肉店買雞翼   真係好唔想去街市囉 ~
是日懶餐 - 栗子芋絲燜雞翼 + 粟米粒炒燕麥飯 + 紫蕃薯湯丸
栗子芋絲燜雞翼 - 栗子係星期六買架   我又成日唔記得擺落雪柜   所以用黎燜雞翼算喇   最緊要唔好浪費嘛 ~ 
粟米粒炒燕麥飯 - 唔知點解覺得食燕麥飯係好飽咁架喎 ~   
紫蕃薯湯丸 - 我自己搓架   但無蕃薯味   得糯米粉味   口感似食魚蛋   個糖水又唔甜   我同里奧大人講話唔好食   佢話見我煮得咁辛苦   點都會比面食   食咗 4 粒好好架喇   我食咗 3 粒咋   不過其實未煮果 d 我放喺冰格   希望冰一冰會煙韌 d 啦   再唔係就整碗芝麻糊加湯丸   咁就顯得芝麻糊無咁甜嘛 ~  

沒有留言:

發佈留言