2010年10月2日星期六

蒜蓉豆豉蒸排骨 + 菜心 + 清補涼豬骨湯 ( 2-oct-2010 )



( 2-oct-2010 sat )
呢日 OFF 呀   不過照樣同媽咪 家姐飲茶   之後家姐車埋我去舖頭攞衫   超爽呀 ~ 






番到屋企里奧大人啱啱起身   所以我就煮腸仔米粉佢食喇   我自己食係唔會煎腸仔架   淥熟就算   但里奧大人話唔鍾意咁喎   唔好味喎   又要特登煎比佢   要洗多樣嘢家嘛   真係丫 ~
 


喺屋企又執好 d 個廚房   再熨埋衫   做哂我計畫之內嘅家務   唔係又成日心掛掛咁架 ~ 

到 2 點就同里奧大人食 tea 喇   食完再去超市買嘢   雖然好悶咁   但我非常之鍾意咁嘅生活呢   應該咁講   總之同里奧大人一齊   去邊都無所謂   我真係好鬼好呀   哈哈 ~ 
炸雞肶沙律
巴辣咖哩牛腩飯


番到屋企煲湯   差唔多 6 點幾就入廚房準備晚餐 lu ~
是日懶餐 - 蒜蓉豆豉蒸排骨 + 菜心 + 清補涼豬骨湯
蒜蓉頭豆豉蒸排骨 - 唔知整咩好   但最緊要簡單   所以蒸排骨就最好喇 ~
菜心 - 又係百佳買架   真係好鬼甜   街市果 d 無咁甜架 ~  
清補涼豬骨湯 - 媽咪買哂清補涼嘅湯料比我   所以我記得就會煲   唔係又會擺到唔知幾時咯 ~

沒有留言:

發佈留言