2010年10月30日星期六

芝士腸什豆出前一丁 + 流浪影子卜聚 @ 沙嗲王 ( 30-oct-2011 )



( 30-oct-2010 sat )
今日係 OFF   因為要清埋果半日 A/L 呀   咁請星期六就最好啦    同里奧大人10 點起身食早餐   之後就同埋姑奶佢地去掃墓喇~





今日本來 plan 好晏晝去針灸   晏晝就同家姐 lunch   點知家姐打黎話唔同我地食   但最驚喜係馬來西亞朋友 流浪影子 今日晏晝得閒   所以就約我喇   難得佢黎香港   我都唔去針灸 lu ~

出到去差唔多 2 點半   我地約咗旺角某餐廳等   不過我同里奧大人都搵唔到   所以最後要影子同小寶接我地呀   真係唔好意思啦   最搞笑係居然要來自馬來西亞嘅朋友接一對土生土長喺香港嘅朋友   真係對唔住呀 ~
不過咁又幾好喎   錯有錯着   因為我覺得旺角真係無乜好食   咁啱我等嘅地方就喺沙爹王樓下   咁我地一致都認為 ok   因為可以坐耐 d 無人趕嘛 ~
今次再見番影子同小寶   真係好有老朋友 feel 呀   同第一次怕怕羞羞咁相認嘅感覺差好遠呀   之前點都要扮下斯文唔好嚇親人嘛  ( 因為我唔想影響佢地對香港人嘅印象   哈 ) ~
坐低第一件事就係影子比手信我呀   就係佢地嘅地道江魚仔   即場試咗兩條   口感同泰國果 d 差好遠呢 ( 多謝影子   多謝妳嘅細心   啜 )
里奧大人發板 order   好在只有其中一樣有肉類咋   佢唔記得影子唔食肉呀   今次嘅食物水準都唔錯   但就一樣係好快黎哂囉   好似影完一碟之後   又要影第二碟   第二碟未影完就三四五碟咁拎黎   又係一枱食物   今次我唔客氣喇   餓嘛   再加上今次唔理儀態用手食嘢   一路食一路講   真係 very 開心呀   加上小寶同里奧大人今次都好多嘢講 ( 多過我同影子 )   我覺得氣氛好好呀 ~







   
之後我地陪影子買 SD Card   最緊要係話佢地知越入越平   我地 4 個人   每人記一間價錢都唔難   不過最慘係間間差唔多樣咁   好在真係最尾果間係最平   如果係中間其中一間就難記 d 喇 ~ 

好似差唔多 6 點就走人喇   我地喺地鐵站道別   雖然之後應該會再見   但我都有 d 唔捨得    同埋見到佢地迫入地鐵車廂   我都覺得佢地應該好唔慣咁迫   不過唔緊要啦   體驗下香港人嘅生活嘛   哈哈 ~
番到屋企有 d 攰   里奧大人就瞓咗半個鐘   我就唔瞓喇   驚一陣瞓咗夜晚瞓唔着仲慘呀   本來想出街食   不過我又唔願出   最後都係煮出前一丁喇 ~ 
是日懶餐 - 芝士腸什豆出前一丁
芝士腸什豆出前一丁- 今次食 Johnsonvill 嘅 Beddar Cheddar   第一次食咋   估唔到真係好好味   不過煎嘅時間比較耐   下次都係焗好 d   最怕 d 油彈到周圍都係呀 ~
夜晚咁 heavy 喎   當然要燃燒 d 脂肪啦   做家務就最好啦   拖地熨衫呢兩樣嘢真係同做跑步機無乜分別架 ~ 

沒有留言:

發佈留言