2010年10月16日星期六

板長壽司 @ 九龍灣 ( 16-oct-2010 )












( 16-oct-2010 sat )
雖然今日係重陽節假期   但里奧大人要番工   咁我都瞓到 9 點就起身   執下屋   拖埋地   沖埋涼   meme 摩摩就等出街 lu ~
今日同家姐 媽咪 糟糟楂車入去筲箕灣食安利魚蛋粉   去到 12 點咋   門口已經十幾人排隊    成條街大部份泊嘅車 d 人   都應該係去安利   點解咁講呢   因為食到一半有人話 "抄牌"   見好多人都彈起身   之後我同糟糟入停車場時都見好多車駛入黎   出番黎見到條街都無乜車咁    仲唔係安利 d 食客咩   真係估唔到魚蛋粉都咁多人食囉   噢 ~












食完就入大埔買褲   再入藥房買嘢   佢地一袋二袋企喺藥房門口等我   我覺得勁似自由行特登落黎買奶粉咁呀   之後我地再殺入街市買嘢   裝到成個車尾箱都係嘢   好有滿足感呀 ~
糟糟約咗人   所以送佢番屋企再送埋媽咪番屋企   我就去家姐屋企 hea 到里奧大人放工先番屋企   因為家姐要去我屋企 DL 相落電話度呀 ~









佢地整嘢   我就落街買嘢   之後再去板長壽司等位   估唔到又唔係等好耐喎   感恩感恩 ~

沒有留言:

發佈留言