2010年10月6日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 6-oct-2010 )



















( 6-oct-2010 wed )
呢兩日好忙   好似好快就星期三咁   話咁快過咗半個星期真係好開心呢 ~ 
今朝勁想食鹹鹹甜甜嘅早餐   所以食菠蘿油喇   其實我食好小牛油架咋   我接受唔到成塊牛油擺入口呀   但我家姐同里奧大人就話咁食先過癮   食咁小牛油不如唔叫菠蘿油喎 ~   

忙呀忙   忙到 lunch time 喇   今日好開心   因為同事話我整個炒飯好靚仔呀   比人讚真係好開心呀 ~

今晚番媽咪屋企食飯   但原來里奧大人唔駛上大陸喎   不過佢都好夜先放工   所以同番大陸無分別呢 ~ 
坐巴士等綠燈嘅時候   咁啱有個女人手機響   鈴聲係一班細路叫加油加油   我心諗   呢 d 鈴聲真係令人精神緊張   但聽聽下又覺得把聲唔似鈴聲   周圍望下   原來係企度等過馬路班小學生喺度叫   d 時間真係教得好啱喎 ~

次次番媽咪屋企第一時間係飲一碗湯先   我同屋企人就習慣哂   但里奧大人就會話飲完湯食唔到飯囉 

沒有留言:

發佈留言