2011年7月5日星期二

出院 & 梅菜蒸肉餅 + 炒菜心 by 鐘點 ( 5-jul-2011 )





( 5-jul-2011 tue )

霍醫生今朝 8 點 15 分就到   我問佢可唔可以今日出院 ?!   佢話可以   之後佢收到 Call 要去執仔   所以執完仔再番嚟睇我 ~

差唔多 8 點 45 分再嚟   話我可以出院   星期一去診所覆診   我第一時間打比里奧大人啦   佢話啱啱沖完杯咖啡時   會唔會咁邪真係出院 ?!   點知真係   哈哈   佢又要即刻請假陪我出院啦   好在佢上司體諒咋   感恩 ~ 

佢差唔多 10 點就到   姑娘又教咗我點辦出院手續同拎藥   里奧大人一嚟到就同我執嘢   1 袋去   3 袋番   因為里奧大人驚我唔夠衫換   又驚我熱   所以拎咗幾套衫比我   呢方面佢都幾細心嘅 ~
 
差唔多 11 點就搞掂   算快啦   一上的士里奧大人就叫司機唔好開咁快   因為我做完手術   呢一下真係覺得佢好好呀   睇唔出咁細心   哈哈 ~ 

嘩   好掛住屋企呀   最估唔到係里奧大人換哂床單   又洗乾淨哂啲 Cushion 比我墊   超級勁感動呀 ~

勁想飲茶呀   所以番到屋企   執好哂嘢就去鴻星飲茶   慢慢食慢慢飲   Very 嘆呀 ~









之後去買生果   因為我唔想着褲   驚整到箍住傷口   所以買咗 4 條 One Piece   里奧大人比埋錢㗎   仲問我夠唔夠 ?!   又好細心陪我揀   換轉係平時就無咁順灘   哈哈 ~

番到屋企就打比媽咪   話佢知我出院   佢緊張到以為我喺醫院   想即嚟睇我嗰隻   之後又問我真定假   我話真㗎   之後佢喺度喊   話我唔話佢知   其實係我哋特登唔講㗎   唔係佢包住兩隻腳嚟探我   我仲擔心 ~ 

鐘點 5 點幾到   3 個鐘就幫我抹咗洗手間  拖地同煮煲湯煮飯 ~

我初初諗住自己會做到家務   仲會煮到飯   煲到湯   原來係唔得架   下下按住傷口嚟行   根本做唔到嘢囉 ~
 

今晚里奧大人應該好瞓㗎喇   唔駛心掛掛嘛 ~

沒有留言:

發佈留言