2011年7月13日星期三

錦日本料理 @ 九龍灣 ( 13-jul-2011 )






( 13-jul-2011 wed )
今朝去大快活食早餐   塊魚柳好腥   超勁難食呀   嗚嗚 ~


休養期間   真係得食啦   瞓啦   睇電視啦   無乜搞作   同埋個人真係好攰咁   想去遠 d 都唔得 ~

早餐太難食   搞到個人都無胃口   但唔食又唔得   所以開罐粟米湯做 lunch   夠哂飽呀 ~


呢個鐘點係之前第一個鐘點介紹黎嘅   所以尋日同佢嘈完之後   佢應該同咗第一個呻   話同我唔係咁啱   我只係話佢做錯嘢唔認   做嘢比較慢   其他我都無謂再多講   總之佢認為唔啱佢做   就唔好做喇   我對住佢都辛苦 ~
里奧大人今日唔駛上大陸   所以 7 點幾就可以食飯   今晚好想食拉麵   所以去錦日本料理喇 ~

真係好感恩   3 姑奶打黎問我同鐘點情況點   我話同佢炒大穫   所以 3 姑奶就讓佢果個鐘點 ( 即係第 1 日黎我屋企果個 )  逢一二四五黎我果邊   三六就去佢果邊   太好喇   因為里奧大人成日驚我無住家飯食   所以依家又可能用番第一個   我覺得好開心好感恩   因為佢做嘢真係快手快腳   一話做就做   唔會同妳講多句嘢囉   呢 d 先叫做嘢嘛 ~

沒有留言:

發佈留言