2011年7月29日星期五

脆肉瓜炒雞件 + 滷水牛展 + 髮菜眉豆豬骨湯 by 鐘點 ( 29-jul-2011 )





( 29-jul-2011 fri )
Happy Friday 呀   所以去麥記食早餐   咁我食完就睇一陣報紙   正想飲啖咖啡嘅時候   見到杯邊有隻細飛鵝   嚇到我丫   幾驚佢飛走呀   因為佢飛走咗我就無証據換一杯新嘛   我飲咗 3 啖咋   好在隻飛鵝都好乖   自己跳入咖啡湖   等佢唔郁我就即冚蓋   拎番去 counter 換一杯新嘅   之後就番屋企 lu ~


今日無諗住出街   睇下電視睇下報紙都好快過咗半日   所以又要整 lunch   就無煲翻尋晚飲唔哂嘅一碗魚湯   同埋之前 d 紅豆沙就算喇 

鐘點黎到又傾下計   不過佢就有分寸   知道自己傾計呢   之後做嘢就會加快   唔會呃鐘咁囉 


家姐今晚落黎比嘢我   咁叫做無咁悶啦   不過佢 9 點就要走   趕住番屋企睇 " 真相 " 大結局呀 

里奧大人差唔多 9 點半先番到屋企   好在我又飲咗湯咋   唉   不過咁夜食   大家都無咩胃口   真係好想叫鐘點唔駛煮飯   反正次次都食剩好多   雖然我可以留番做 lunch box   但都唔食得咁多家嘛   始終都要掉   oh no ~

沒有留言:

發佈留言