2011年7月19日星期二

冬菇雲耳紅棗蒸雞 + 節瓜鹹蛋肉片湯 by 鐘點 ( 19-jul-2011 )



( 19-jul-2011 )
懶呀   所以又係花生醬包 + 麥精 ~


雖然今日都係天黑黑   但都想見下媽咪   所以都係去媽咪屋企喇 ~
 
本來想去飲茶   但無啦啦個天黑哂   又落超大雨   最後都係叫工人買外賣番屋企食算喇 ~




坐到 2 點幾   咁啱媽咪有朋友探佢   咁我都走 lu ~

依家覺得自己都幾健康咁   食車厘子做 tea ~


今日鐘點 4 點半到   幫我洗衫同抹書房   執到好整齊   我真係好耐無幫里奧大人執書房   依家有人執到整整齊齊   乾乾淨淨真係好開心囉   希望里奧大人唔好又搞到周圍都係嘢啦   唔係我唔會放過佢   因為我康復完就係我做啦嘛 ~

鐘點都識煮嘢   同埋佢好耐之前都做過婦科手術   所以佢話我都可以食新鮮雞   佢就整比我食   一隻雞要 $128   好貴呀   不過算啦   難得有人整   我呢世人唔會整新鮮雞架   見到 d 頭頭腳腳好鬼驚   但我又食雞腳架喎   總之唔好比我見到佢由生變死   再經我手煮成食物就得架喇 ~  

沒有留言:

發佈留言